„Amazon“ džiaugėsi rekordiniais pardavimais per „Prime Day“ akciją

JAV internetinės mažmeninės prekybos milžinė „Amazon“ trečiadienį pranešė, kad jos dviejų dienų trukmės akcija „Prime Day“ tapo bendrovės didžiausiu prekybos renginiu, kurio pardavimai viršijo kartu sudėtus kitų dviejų didžiausių metinių išpardavimų rezultatus.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Amazon Prekyba

Elektroninės prekybos lyderė pareiškė, kad jos „Prime“ paslaugos nariai 18 šalyje įsigijo daugiau nei 175 milijonus prekių.

„Amazon“ pranešė, kad „Prime Day“ pardavimai viršijo bendrus kitų dviejų didelių prekybos renginių – vadinamųjų juodojo penktadienio ir kiberpirmadienio – pardavimus.

„Norime padėkoti „Prime“ programos nariams visame pasaulyje“, – pareiškime pažymėjo bendrovės vadovas Jeffas Bezosas, pabrėždamas gausius „Amazon“ įrenginių su skaitmeniniu asistentu „Alexa“ pardavimus.

„Programos nariai nupirko milijonus „Alexa“ įrenginių, sutaupė dešimtis milijonų dolerių apsipirkdami tinkle „Whole Foods“ ir įsigijo daugiau nei 2 milijardus JAV dolerių gaminių iš nepriklausomų mažų ir vidutinių įmonių. Dėkoju kiekvienam „Amazon“ darbuotojui, kurių pastangos leido surengti šią akciją mūsų klientams“, – pareiškė J.Bezosas.

„Amazon“ pareiškime nepateikta jokių konkrečių skaičių, tačiau tyrimų bendrovės „Coresight Research“ analitikai apskaičiavo, kad per dvi dienas bendrovės pardavimai pasaulyje pasiekė 5,8 mlrd. JAV dolerių, o „JP Morgan“ prognozavo 5 mlrd. JAV dolerių vertės pardavimus.

„Amazon“ akcija pakeitė mažmeninės prekybos dinamiką ir privertė kitus pardavėjus taikyti nuolaidas ir akcijas, taip įnešdama gyvybės į sulėtėjusią rinką.

„Amazon“ mažmeninės prekybos varžovės, įskaitant „Walmart“, „Target“ ir „eBay“, taip pat pasiūlė savo nuolaidų.

Internetinės prekybos milžinė pranešė, kad liepos 15 dieną „Prime“ programos nariais tapo daugiau žmonių nei bet kurią kitą dieną, o liepos 16 dienos rodiklis beveik neatsiliko.

„Prime“ programa, kurioje narystė Jungtinėse Valstijose kainuoja 119 JAV dolerių, yra pagrindinis „Amazon“ pajamų variklis, į bendrovės ekosistemą pritraukiantis didelį skaičių vartotojų, kurie mielai naudojasi tokiomis privilegijomis kaip nemokamas prekių pristatymas ar nemokamos vaizdo ir muzikos transliacijos.

„Amazon“ yra viena iš vertingiausių pasaulyje įmonių, veikiančių mažmeninės prekybos, debesų kompiuterijos, vaizdo įrašų ir įvairių prietaisų pardavimo bei paslaugų srityse.

Vis dėlto „Amazon“ plėtra sulaukė kritikos, kad įmonė tapo per daug galinga. Trečiadienį Europos antimonopolinė institucija pradėjo nuodugnų bendrovės tyrimą, įtardama, kad internetinės prekybos milžinė piktnaudžiauja jos interneto svetainėje esančiais pardavėjų duomenimis.

Vokietijoje ir kitose šalyse dalis „Amazon“ darbuotojų pradėjo streikus per „Prime“ akciją protestuodami dėl darbo sąlygų sandėliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis