„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Amazon“ lentynose rikiuojasi lietuviški produktai

Vienoje didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos platformų „Amazon“ Didžiosios Britanijos rinkoje atsiranda vis daugiau lietuviškų produktų: ekologiškų „Augos“ sriubų, „Volfas Engelman“ gaminamų „Fizz“ gėrimų, „Alitos“ putojančio vyno, „Vytauto“, „Akvilės“, „Birutės“ mineralinio vandens ir kitų, rašo „Verslo žinios“.
„Amazon“ logotipas
„Amazon“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas Laurynas Miškinis sako, kad Jungtinė Karalystė, ypač Londonas, yra viena labiausiai išsivysčiusių ekologiškos produkcijos rinkų, konkurencija čia labai didelė.

„Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas Norbertas Pranckus sako, kad „Amazon“ yra vienas pardavimo kanalų ir reikia daug dirbti, kad prekės ženklai būtų žinomi užsienio rinkose: „Reklama JK kainuoja daug daugiau nei Lietuvoje, televizijos eteris mums neįperkamas, tačiau mažais partizaniniais būdais stengiamės reklamuotis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“