Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Amazon“ pranešė apie pirmuosius savo ketvirtinius nuostolius nuo 2015 metų

„Amazon“ ketvirtadienį pranešė apie pirmuosius ketvirtinius nuostolius nuo 2015 metų, kuriuos lėmė investicijos į elektrinių sunkvežimių gamintoją „Rivian“.
„Amazon“
„Amazon“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Amazon

Elektroninės prekybos milžinė taip pat pareiškė mananti, kad ateinančiais mėnesiais iššūkiai greičiausiai nesiliaus.

„Amazon“ per pirmuosius tris šių metų mėnesius skaičiavo 3,8 mlrd. JAV dolerių nuostolius, valdomam „Rivian“ akcijų paketui nuvertėjus 7,6 mlrd. JAV dolerių.

Pardavimų rodikliai atitiko analitikų lūkesčius, tačiau „Amazon“ generalinis direktorius Andy Jassy perspėjo dėl ateinančiais mėnesiais laukiančių išbandymų.

„Pandemija ir karas Ukrainoje atnešė neįprastą augimą ir iššūkių“, – kalbėjo A.Jassy.

„Amazon“ taip pat susiduria su spaudimu dėl infliacijos ir didėjančių darbo sąnaudų.

Neseniai pasibaigusį ketvirtį pardavimai išaugo iki 116,4 mlrd. JAV dolerių – 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Bendrovė skaičiuoja, kad dabartinio ketvirčio pardavimai sieks 116–121 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovės debesų kompiuterijos padalinio AWS pajamos siekė 116,4 mln. JAV dolerių, palyginti su 108,5 mln. JAV dolerių per pirmuosius tris praėjusių metų mėnesius.

„Tai buvo sunkus ketvirtis „Amazon“, kai tendencijos visose pagrindinėse verslo srityse krypo neteisinga kryptimi, o antrojo ketvirčio perspektyvos buvo silpnos“, – pažymėjo „Insider Intelligence“ pagrindinis analitikas Andrew Lipsmanas.

„Amazon“ ateinančiais ketvirčiais turės rasti būdą, kaip paskatinti savo prekybos verslo augimą – nenustebkite, jei šiais metais spalį „Amazon“ surengs antrąją „Prime Day“, kad gautų papildomų pajamų“, – pridūrė analitikas.

„Amazon“ ir toliau investuoja į savo logistikos tinklą, kad galėtų greitai pristatyti pirkinius, tačiau ir ji priversta atsižvelgti su augančia infliacija ir didėjančiomis darbo sąnaudomis, kurios kenkia platesnei rinkai, pridūrė A.Jassy.

„Matome vilčių teikiančią pažangą, susijusią su daugeliu klientų patirties aspektų, įskaitant pristatymo greitį“, – pareiškė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos