„Amazon“ „Prime“ programos nariai užsakytas prekes gaus jau kitą dieną

Jungtinių Valstijų pirkėjai nuo šiol gali pamiršti dviejų dienų užsakymų pristatymo terminus.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Internetinės prekybos milžinė „Amazon“, anksčiau viliojusi pirkėjus pažadu pristatyti užsakytas prekes vos per dvi dienas, šią savaitę pranešė, kad netrukus „Prime“ klubo nariai Jungtinėse Valstijose galės tikėtis gauti savo užsakymus per vieną parą.

Bendrovė tikisi, kad sutrumpinus užsakymų pristatymo trukmę per pusę, padidės 119 JAV dolerių per metus kainuojančios programos „Prime“ narystės patrauklumas, kadangi nemokamus pristatymus per dvi dienas siūlo beveik kas antra internetinė parduotuvė. „Amazon“ taip pat negali konkuruoti su „Walmart“ ir „Target“, kurių klientai vis dažniau pateikia užsakymus internetu ir atsiima prekes parduotuvėse.

„Tai apgalvotas ir kartu vis reikalingesnis pokytis, – pareiškė tyrimų bendrovės „GlobalData Retail“ generalinis direktorius Neilas Saundersas. – Kiti mažmenininkai iš tiesų ėmė trumpinti pristatymo terminus.“

Vis dėlto, pasak N.Saunderso, šis žingsnis greičiausiai sukels dar didesnį spaudimą „Amazon“ varžovėms mažmeninės prekybos srityje, nes pirkėjai greitai pripranta prie greitesnių pristatymo terminų. Kitą dieną po „Amazon“ pranešimo, „Walmart“ ir „Target“ akcijų kursas smuko.

„Walmart“ ir „Target“ siūlo nemokamo dviejų dienų pristatymo terminą tiems, kurie jų svetainės išleidžia daugiau kaip 35 JAV dolerius. Abi bendrovės savo realias parduotuves pavertė siuntimo centrais, taip paspartindamos pristatymus ir sumažindamos išlaidas.

„Walmart“ penktadienį atsisakė pateikti komentarą. „Target“ taip pat neskubėjo pasidalinti įžvalgomis.

„Amazon“ nepranešė, kada bus įgyvendintas minėtas pokytis, tačiau ketvirtadienį paskelbė per pastarąjį mėnesį didinusi prekių, kurios gali būti pristatytos kitą dieną, pasirinkimą.

Kai kuriose kitose šalyse, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje, „Premium“ programos nariai jau gali sulaukti užsakytų prekių per vieną parą.

„Amazon.com“ finansų direktorius Brianas Olsavskis pranešė, kad Siatle įsikūrusi bendrovė yra pasirengusi pasiūlyti vienos dienos pristatymus, nes bendrovė daugiau nei 20 metų steigė sandėlius visoje šalyje, kuriuose yra pakuojamos ir išsiunčiamos užsakytos prekės.

„Amazon“ taip pat didina užsakymų skaičių, kuriuos pristato pati, o ne per kurjerių tarnybą UPS, pašto skyrius ar kitus vežėjus. Ji išplėtė savo orlaivių parką, planuoja atidaryti pakuočių rūšiavimo centrus dviejuose oro uostuose ir praėjusiais metais pradėjo programą, leidžiančią rangovams visoje šalyje pristatyti „Amazon“ siuntinius furgonuose, pažymėtuose bendrovės logotipu.

„Amazon“ pareiškė planuojanti šių metų antrą ketvirtį išleisti 800 mln. JAV dolerių, kad galėtų paspartinti pristatymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis