Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Amazon“ sulaukė Vokietijos konkurencijos prievaizdų dėmesio

Vokietijoje atliekamas tyrimas dėl „Amazon“, kuris buvo pradėtas kilus įtarimams, jog elektroninės prekybos milžinė pandemijos laikotarpiu piktnaudžiauja savo dominuojančia padėtimi ir daro poveikį trečiųjų šalių pardavėjams, kurie prekiauja savo prekėmis bendrovės platformoje, pranešė televizija CNBC.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Vokietija Amazon

Patikrinimas buvo pradėtas balandį, kai Vokietijos federalinė konkurencijos tarnyba (vok. Bundeskartellamt) gavo kelis skundus dėl „Amazon“.

Institucijos atstovas televizijai CNBC pareiškė, jog privati platforma negali būti „kainų reguliuotoju ar kainų policija“. Tarnyboje manoma, jog „Amazon“ naudoja „nežinomus mechanizmus“, kad darytų poveikį platformoje prekiaujantiems pardavėjams.

„Amazon“ į CNBC siunčiamus klausimus neatsakė, tačiau kovo mėnesį bendrovė teigė, kad jos platformoje „nėra vietos“ kainų išpūtimui.

Pasak CNBC, „Amazon“ blokavo kelis pardavėjus, kurie pandemijos pradžioje neva buvo užkėlę tokių prekių kaip rankų dezinfekavimo skysčiai ir veido kaukės kainas.

Kiek anksčiau apie tyrimą pranešė vokiečių laikraštis „Frankfurter Allgemeine Zeitung“.

„Bundeskartellamt“ vadovas Andreasas Mundtas interviu leidiniui pareiškė, jog institucija tikrina, ar „Amazon“ darė poveikį tam, kaip pardavėjai nustato savo prekių kainas bendrovės platformoje.

Vokietija yra didžiausia „Amazon“ rinka už Jungtinių Valstijų ribų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos