Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amber Grid“ atnaujino prekės ženklą, persikėlė į naujas patalpas

Dujų perdavimo sistemos operatoriui „Amber Grid“ šiemet paskelbus veiklos strategiją iki 2030 m. ir įsipareigojus per ateinančius dešimt metų nukreipti bendrovės veiksmus ir investicijas link žaliosios transformacijos, o poveikį aplinkai sumažinti dviem trečdaliais, įmonė atnaujino savo prekės ženklą ir pagrindinį biurą perkelia į naujas patalpas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Atnaujintas „Amber Grid“ prekės ženklas
Atnaujintas „Amber Grid“ prekės ženklas / „Amber Grid“ nuotr.
Temos: 1 Amber Grid, AB

„Prieš aštuonerius metus įsteigus Lietuvos dujų perdavimo sistemos operatorių, „Amber Grid“ nuėjo reikšmingą kelią link Lietuvos energetinės nepriklausomybės įtvirtinimo: organizavo infrastruktūrą ir rinką perduodant dujas iš Klaipėdos SGD terminalo, baigia įgyvendinti dešimtmečius planuotą dujotiekių jungties su Lenkija GIPL projektą. Dabar žengėme į naują, žaliosios energetikos etapą ir perbraižėme strategijas, veiksmų planus, įsipareigojimus visuomenei, siekiant infrastruktūros pritaikymo žaliosioms dujoms bei įgyvendinant klimato kaitos tikslus.

Atnaujintas įmonės prekės ženklas atliepia vertybes, kuriomis vadovaujasi operatorius bei pagrindžia pasirinkimą dirbti tvariau ir su mažesniu poveikiu aplinkai. Gintaro formą išlaikęs atnaujinto prekės ženklo simbolis transformuojasi į natūralios gamtos sąlygų sukurtą žaliąjį gintarą“, – sako „Amber Grid“ generalinis direktorius Nemunas Biknius.

Nekeičiant įmonės pavadinimo atnaujintas prekės ženklas simbolizuoja didesnį susitelkimą į veiklą regione, kokybišką planavimą, tinklo saugumo užtikrinimą ir pertvarkymą. Naujas logotipo simbolis lieka prie savo šaknų – stilizuoto gintaro – tačiau prisitaiko prie šiuolaikinių dizaino tendencijų ir atspindi įmonės žingsnius link tvaresnės energetikos. Naujas vizualinis identitetas atliepia įmonės veiklos pokyčius.

Atnaujinant vizualinį stilių, įmonė vadovavosi ecobranding judėjimo principu, kai naudojamos spalvos, reikalaujančios mažiau resursų jų atkūrimui skaitmeninėje erdvėje. Joms perteikti ant popieriaus, spausdinant, taip pat naudojama mažiau dažų. Energijos ir gamtinių išteklių tausojimas sustiprina įmonės pažadą judėti žaliosios energijos keliu.

„Amber Grid“ logotipo ir vizualinio stiliaus atnaujinimo darbai vyks palaipsniui, taupant kaštus: priemonės, kuriose naudojamas logotipas bus keičiamos joms nusidėvėjus, kitąmet bus kuriamas naujas operatoriaus tinklalapis, koncentruojantis į aiškesnį ir patrauklesnį informavimą apie įmonės veiklą, verslo aplinkai aktualių duomenų apie perdavimo sistemą pateikimą ir skaitmeninių paslaugų klientams vystymą.

Kitą įmonės veiklos etapą žymi ir pagrindinio „Amber Grid“ biuro perkėlimas į naujas patalpas. Spalį pagrindinės įmonės būstinės darbuotojai persikels dirbti į Vilniaus Laisvės pr. esantį biurų centrą „Business Garden Vilnius“. Renkantis biurą buvo svarbus pastato energetinis efektyvumas, efektyvus biuro ploto išnaudojimas, atitikimas šiuolaikiniams biuro standartams, dabartinius ir būsimus darbuotojus motyvuojanti moderni darbo aplinka, galimybė naudotis biurų kompleksų teikiamomis naudomis – konferencijų salėmis, automobilių aikštelėmis, elektromobilių krovimo vietomis, dviračių saugyklomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?