Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amber Grid“ komunikacija rūpinsis „Headline Agency“

Lietuvos-Lenkijos dujotiekio GIPL pažangos pristatymui bei kitai komunikacijai dujų perdavimo įmonė „Amber Grid“ pasitelkė agentūrą „Headline Agency“.
AB „Amber Grid“
„Amber Grid“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tai – pirmoji ilgalaikė įmonės sutartis su viešųjų ryšių agentūra. Liepos 16 dieną pasirašyta trejų metų iki 157,3 tūkst. eurų (su PVM) vertės sutartis.

„Komunikacijos partneriai pasitelkti planuojant dar aktyviau komunikuoti apie šiuo metu sparčiai įgyvendinamą dujotiekių jungties tarp Lietuvos ir Lenkijos GIPL projektą, jo eigą ir ekonomines naudas“, – BNS komentavo „Amber Grid“ komunikacijos vadovė Laura Šebekienė.

Pasak jos, taip pat planuojama daugiau dėmesio skirti komunikacijai apie Lietuvos ir regiono dujų rinką. Dar viena svarbi tematika – žaliųjų dujų plėtra Europoje ir Lietuvoje.

„Ketiname plačiau pristatyti žaliųjų dujų prekybos galimybes, naujų inovatyvių power-to-gas arba energijos gamybos iš vandenilio technologijų vystymo perspektyvas, biometano sektoriaus vystymosi galimybes Lietuvoje“, – teigė L.Šebekienė.

Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad konkurse dalyvavo dar aštuonios bendrovės: „Gravitas Partners“, „INK agency“, „Fabula ir partneriai“, „Idea prima“, „Integrity PR“, „Ad verum“, „In Public“, „Trylika - dvidešimt trys“.

Dujotiekį su Lenkija numatoma nutiesti iki 2021 metų pabaigos. Įgyvendinus šį projektą Baltijos šalių dujų rinkos taps bendros ES dujų rinkos dalimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas