JAV vežėja teigė, kad pirmasis jos pelningas ketvirtis nuo pandemijos pradžios fiksuotas dėl suaktyvėjusios bendrovės veiklos, o ne dėl vyriausybės paramos programų.
Pelnas siekė 476 mln. JAV dolerių, palyginti su vos 19 mln. JAV dolerių analogišku laikotarpiu prieš metus.
Vežėjos pajamos šoktelėjo apie 80 proc. iki 13,4 mlrd. JAV dolerių ir buvo rekordinės bendrovės istorijoje.
Bendrovė pažymėjo, kad degalų sąnaudos buvo daugiau nei dvigubai didesnės nei 2021 metų antrąjį ketvirtį.
Brangūs bilietai padidino bendrovės pajamas. Nuo balandžio iki birželio pajamos 12 proc. viršijo 2019 metais fiksuotus skaičius, kai dar nebuvo prasidėjusi pandemija, nors pajėgumai buvo 8,5 proc. mažesni.
Amerikiečių vežėja pranešė, kad tendencijos išlieka ir trečiąjį ketvirtį bei tikisi, kad pajamos 10–12 proc. viršys 2019 metų lygį, tuo tarpu pajėgumai sumažės 8–10 procentų.
Į poilsines keliones vykstančių amerikiečių srautai ir toliau viršija priešpandeminį lygį, o JAV taip pat išaugo verslo kelionių ir tarptautinių keleivių skaičiai, laiške darbuotojams sakė generalinis direktorius Robertas Isomas.
„Mūsų pagrindinis dėmesys buvo skirtas užtikrinti, kad amerikiečiai galėtų pasinaudoti tebesitęsiančiu aviacijos pramonės, o antrasis ketvirtis yra įrodymas, kad mūsų veiksmai duoda teigiamų rezultatų“, – pažymėjo R. Isomas.
„Nėra geresnio to patvirtinimo, kaip pranešti apie pirmąjį ketvirčio pelną nuo pandemijos pradžios“, – pridūrė jis.
Prieš prasidedant prekybos sesijai bendrovės akcijos atpigo 3,2 proc. iki 14,73 JAV dolerio už akciją.