Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Amerikiečiai nusimetė džinsus

Amerikos paaugliai pamiršta džinsus ir keičia juos tampriomis kelnėmis. Jie dabar daugiau pinigų išleidžia maistui nei džinsams, rašo „Huffington Post“.
Paaugliai su džinsais
Paaugliai su džinsais / Organizatorių nuotr.

Blauzdinės ir „Lululemon“ jogos kelnės šį pavasarį yra populiariausios tarp JAV paauglių mergaičių, skelbiama finansinių paslaugų įmonės „Piper Jaffray“ pranešime. Berniukai labiausiai yra pamėgę „Nike“ tamprias kelnes.

Tuo metu džinsai, visada buvę tarp populiariausių kelnių, dabar tame sąraše net nefigūruoja. Jaunimas pamėgo laisvalaikio kelnes, o žemo liemens džinsai, demonstruojantys griovelį tarp sėdmenų, dominavę metų metus, dabar jiems nebereikalingi.

Paauglių širdis užkariavo kelnių gamintojai „Lululemon“ ir „Nike“, o tokios įmonės kaip  „Abercrombie & Fitch“, „American Eagle“, „Levi's“ ar „Wrangler“ kovą dėl paauglių pralaimi.

Paaugliai JAV dabar daugiau pinigų išleidžia maistui nei drabužiams. Gal dėl to ir tamprios kelnės yra patogesnės?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų