10 05

Ant bangos – nauja darbo pozicijų tendencija: „Atrodo, kad dabar Lietuvoje visi vadovai“

Finansinių srautų valdymo ekspertas, įmonės infrastruktūros kuratorius, konstrukcijų projektų realizacijos specialistas, higienos technikas. Tokios darbo skelbimuose matomos pozicijos gali kai kuriuos sutrikdyti, mat kaip rasti darbą, jei visur ieškomi tik ekspertai? O iš tiesų už šių užrašų slypi mums visiems žinomi darbai – buhalterio, administratoriaus, statybininko ir valytojo. Kodėl įmonės neriasi iš kailio pervadindamos darbo pozicijas? Tam yra kelios priežastys.
Profesijos
Profesijos / 15min.lt koliažas

„Gyvename šaunuoliukų laikotarpyje“

„Tokie prašmatnumai, bandymai pavadinimus parašyti su cinkeliu yra ant bangos ir ji tik stiprėja, nes tai iš tiesų veikia“, – 15min sakė Julija Stankevičiūtė, personalo atrankomis užsiimančios įmonės „Atranka360“ karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė.

Kaip ji aiškino, šiuo metu žmonėms itin svarbus statusas ir pripažinimas, tad daug metų egzistuojančios darbo pozicijos kai kurių jau nebesudomina. Kandidatai nori aukštesnių pareigų, įdomesnio darbo, kuris kitiems keltų žavesį.

„Gyvename šaunuoliukų laikotarpyje. Pažiūrėkite, kas vyksta „LinkedIn“, ten vyksta ego demonstravimo puota. Atrodo, kad dabar Lietuvoje visi vadovai. Jau dabar save pristato nebe pardavimų vadybininkais, o pardavimų projektų vadovais, nors funkcijos visiškai tos pačios, tik pavadinimas kitoks.

Tai matome ir darbo skelbimuose. Dėl pardavimų vadybininko pozicijos atsiliepia mažesnis kandidatų skaičius, o kai įrašo pardavimų projektų vadovas – jau atsiliepusiųjų daugiau. Tai įrodo, kad žmonėms svarbus statusas, pripažinimas. Net ir vos po studijų pirmuosius darbus pradėję jaunuoliai nebenori vadintis asistentais ar „junior“, jie jau nori būti ekspertais, turėti „senior“ pareigas. Tai labai susiję su soc. tinklais, visi nori parodyti, kiek yra pasiekę, turi tą, gali tą, pareigos tokios, gyvenimas puikus“, – kalbėjo J.Stankevičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis