19:03

Atvykusi į išsvajotą viešbutį Egipte lietuvė apstulbo: vietoj baseino ir palmių – griuvėsiai ir dulkės

Kelionę į Egiptą įsigijusi ir svajonių viešbutį užsisakiusi moteris į jį atvykusi negalėjo patikėti savo akimis: vietoj aprašyme matytų žydrų baseinų, žalių palmių ir grįstų takelių poilsiautoja išvydo apleistos statybų aikštelės vaizdą. Nors kelionių organizatoriai viešbutį nemokamai pakeitė, atsakomybės už šį įvykį prisiimti niekas nenori.
Lūkesčiai, kaip turėjo atrodyti viešbutis, neatitiko realybės
Lūkesčiai, kaip turėjo atrodyti viešbutis, neatitiko realybės / Ekrano nuotrauka

Šventes temdė erzelis dėl viešbučio

„Kalėdų šventes nusprendėme švęsti šiltuose kraštuose ir pasirinkome Egiptą. Per agentūrą ,,Kelionių panorama“ išsirinkome viešbutį, kurio aprašymas kėlė tikrą džiaugsmą (apie jo pasikeitusią būklę nebuvome informuoti). Kaina buvo aukšta, bet įvertinę kokybę, kurią tikėjomės gauti, nusprendėme, kad lai tai būna dovana“, – į 15min atsiųstame laiške rašė skaitytoja.

Sumokėta suma už apartamentus buvo nemaža – 1074 eurai už 7 naktis asmeniui. Visgi atskridusi į Egiptą ir atvykusi į viešbutį moteris nemaloniai nustebo: viešbutis neatitiko nei internete įkeltų nuotraukų, nei aprašymo.

Viešbutis, turėjęs atrodyti štai taip:

Viešbučio nuotraukos Safir Sharm Waterfalls Resort Booking.com svetainėje
Viešbučio nuotraukos Safir Sharm Waterfalls Resort Booking.com svetainėje

O iš tiesų atrodė taip:

Skaitytojos archyvas/Viešbučio nuotraukos
Skaitytojos archyvas/Viešbučio nuotraukos

„Gavome antisanitarinės būklės viešbutį, kuris netinkamas gyventi“, – piktinosi skaitytoja. Ji teigė kelionių organizatoriui nusiuntusi nuotraukas ir vaizdo įrašus bei paprašiusi pakeisti viešbutį.

Nors viešbutis tą pačią dieną buvo pakeistas nemokamai, moteris nenori leisti atsakingiems išsisukti – ji tvirtina, kad „antisanitarinio viešbučio“ paslaugos buvo pardavinėjamos ir toliau. Visgi atsakomybės už nekokybišką paslaugą niekas prisiimti nenori.

Kelionių panorama kaltinimų kratosi

Kelionių organizatoriaus „Kelionių panorama“ atstovė 15min tvirtino, jų įmonė – tik tarpininkė, o viešbučius siūlo kiti kelionių organizatoriai, kurie ir turi pasirūpinti viešbučių kokybe. Pasak jos, nakvynė minėtame viešbutyje pirkta iš Latvijoje įsisteigusio kelionių organizatoriaus „Join UP“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai