Šventes temdė erzelis dėl viešbučio
„Kalėdų šventes nusprendėme švęsti šiltuose kraštuose ir pasirinkome Egiptą. Per agentūrą ,,Kelionių panorama“ išsirinkome viešbutį, kurio aprašymas kėlė tikrą džiaugsmą (apie jo pasikeitusią būklę nebuvome informuoti). Kaina buvo aukšta, bet įvertinę kokybę, kurią tikėjomės gauti, nusprendėme, kad lai tai būna dovana“, – į 15min atsiųstame laiške rašė skaitytoja.
Sumokėta suma už apartamentus buvo nemaža – 1074 eurai už 7 naktis asmeniui. Visgi atskridusi į Egiptą ir atvykusi į viešbutį moteris nemaloniai nustebo: viešbutis neatitiko nei internete įkeltų nuotraukų, nei aprašymo.
Viešbutis, turėjęs atrodyti štai taip:
O iš tiesų atrodė taip:
„Gavome antisanitarinės būklės viešbutį, kuris netinkamas gyventi“, – piktinosi skaitytoja. Ji teigė kelionių organizatoriui nusiuntusi nuotraukas ir vaizdo įrašus bei paprašiusi pakeisti viešbutį.
Nors viešbutis tą pačią dieną buvo pakeistas nemokamai, moteris nenori leisti atsakingiems išsisukti – ji tvirtina, kad „antisanitarinio viešbučio“ paslaugos buvo pardavinėjamos ir toliau. Visgi atsakomybės už nekokybišką paslaugą niekas prisiimti nenori.
„Kelionių panorama“ kaltinimų kratosi
Kelionių organizatoriaus „Kelionių panorama“ atstovė 15min tvirtino, jų įmonė – tik tarpininkė, o viešbučius siūlo kiti kelionių organizatoriai, kurie ir turi pasirūpinti viešbučių kokybe. Pasak jos, nakvynė minėtame viešbutyje pirkta iš Latvijoje įsisteigusio kelionių organizatoriaus „Join UP“.