Antrą dešimtį Lietuvoje dirbantis „McDonald's“ džiaugiasi klientų gausa ir žada plėtrą

Jau du dešimtmečius Lietuvoje veikiantis greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald's“ džiaugiasi, kad 2015 finansinius metus baigė su didžiausia apyvarta per visą veiklos laikotarpį mūsų šalyje. Praėjusiais metais „McDonald's“ pardavimai Lietuvoje viršijo 18 mln. Eur, o šio tinklo restoranuose apsilankė 7,7 mln. žmonių.
Temos: 1 McDonald's

„2016 – aisiais švenčiame mūsų 20 metų jubiliejų Lietuvoje nuo 1996 m., kai šalyje atidarytas pirmasis tinklo restoranas. Ši sukaktis drauge sutampa ir su didžiausia tinklo apyvarta per visus šiuos metus“, – džiaugėsi restoranų tinklo generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.

2015 m. Lietuvoje buvo atidaryti du nauji restoranai Lietuvos sostinėje Vilniuje. Abu restoranai buvo atidaryti pagal naują modernią koncepciją, atskiriančią maisto užsakymo ir paėmimo vietas, taip pat įdiegiant inovatyvią savitarnos platformą, leidžiančią lankytojams savarankiškai užsisakyti maisto ir gėrimų.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vladimiras Janevskis
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Vladimiras Janevskis

Bendra investicijų suma Lietuvoje pernai siekė 1,7 mln. eurų.

V.Janevskis gyrėsi, kad praėjusiais metais greitojo maisto milžinė Lietuvoje sumokėjo 5,4 mln. Eur mokesčių – 600 tūkst. Eur daugiau nei 2014 m.

Sėkmingiausias „McDonald's“ restoranas Baltijos šalyse yra Vilniuje, šalia autobusų ir geležinkelio stoties veikiantis restoranas.

„Šiuo metu pas mus dirba apie šeši šimtai darbuotojų“, – sakė „McDonald's“ generalinis direktorius Baltijos šalyse ir pridūrė, kad per šiuos metus „McDonald‘s“ investuos daugiau nei 600 tūkst. eurų savo restoranų tinklo plėtrai šalyje.

Artimiausiuose greitojo maisto tinklo planuose – nuo 1998 m. Klaipėdoje veikiančio restorano atnaujinimas. Taip pat, jau šių metų birželį pradės veikti tinklo mobilioji programėlė, kurios vartotojai galės gauti specialiai jų poreikiams pritaikytus asmeninius pasiūlymus.

VIDEO: Vilniaus „McDonald's“ įsileido į savo virtuvę ir parodė, kaip gaminami mėsainiai

Aktyviau plėstis Baltijos šalyse „McDonald's“ restoranas pradėjo 2007 m., kai šio tinklo restoranus regione įsigijo Maltoje įsikūrusi bendrovė „Premier Capital“, kuri šį prekės ženklą plėtotoja šešiose šalyse – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Maltoje, Graikijoje ir Rumunijoje.

Iki 2015 m. įmonė Lietuvoje atnaujino 5 jau veikiančius ir atidarė 5 naujus restoranus Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose, taip pat atidarė 4 „McCafé“ kavines, įsikūrusias Vilniuje.

Anot V.Janevskio, sėkmingiausias „McDonald's“ restoranas Baltijos šalyse yra Vilniuje, šalia autobusų ir geležinkelio stoties veikiantis restoranas.

„Žadame plėstis, nes lankytojų skaičius, apyvarta ir pelnas nuolat auga. Štai pernai pelnas ūgtelėjo dešimt procentų“, – optimizmo neslėpė V.Janevskis ir pabrėžė, jog iki 2018 m. Lietuvoje bus atidaryti keturi nauji restoranai.

„McDonald's“ valdymo konsultantė Lietuvoje Loreta Žemaitė pažymėjo, jog bendrovė, savo pirmuosius restoranus atsidariusi 1996 m., smarkiai prisidėjo vystydama vakarietišką verslo kultūrą ir aptarnavimo standartus.

Greitai savo klientams greitojo maisto tinklas pasiūlys ir naujovių. Štai „McCafe“ kavinėse jau šiais metais planuoja testuoti aptarnavimą prie staliukų.

Pagrindiniu konkurentu Lietuvos rinkoje „McDonald's“ laiko Suomijos greitojo maisto tinklą „Hesburger“. Nors suomiai Lietuvos miestuose turi daugiau restoranų, tačiau „McDonald's“ atstovai giriasi, jog jų apyvarta didesnė.

„McDonald's“ atstovų teigimu, kasmet lietuviai šiose restoranuose perka vis daugiau ledų ir „Premium“ klasės sumuštinių.

Produkcija „McDonald's“ restoranuose tiekiama iš skirtingų šalių: salotos – iš Kauno rajono, kava – iš Suomijos, pienas – iš Estijos, o jautienos gaminiai atkeliauja iš Lenkijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis