Antrąjį šių metų ketvirtį „Zalando“ fiksavo 40 proc. augimą

Bendra „Zalando“ platformoje pateiktų užsakymų vertė antrąjį šių metų ketvirtį augo 40 proc. ir pasiekė 3,8 mlrd. eurų. Pelnas prieš palūkanas ir mokesčius siekė 6,7 proc., pranešė bendrovė.
Elektroninės parduotuvės
Elektroninės parduotuvės / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Augimą, kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, lėmė ir toliau didėjantis vartotojų dėmesys prekybai internetu bei augantis partnerių, besinaudojančių platformos paslaugomis, skaičius.

„Zalando“ planuoja jog 2021 m. platformoje pateiktų užsakymų vertė augs 31-36 proc., o pelnas prieš palūkanas ir mokesčius sieks 400-475 mln. eurų.

„Puikūs finansiniai rezultatai antrąjį šių metų ketvirtį, o dar labiau – didėjantis vartotojų ir prekių ženklų įsitraukimas, rodo augančią platformos svarbą. Taip pat – jog mūsų ilgalaikė strategija pasiteisina. Džiaugiamės mūsų strategine partneryste su „Sephora“, kuri išplečia mūsų grožio prekių asortimentą, bei „Zalando“ plėtra į šešias naujas šalis. Tai leidžia mums pasiūlyti dar daugiau pasirinkimo mūsų klientams bei partneriams“, – sako bendrovės finansų vadovas David Schröder.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis