Antrankiai su kodu „Eligijus“ ar trauktinė dėžutėje: verslai šmaikščiai sureagavo į korupcijos bylą

Lietuvos apeliaciniam teismui trečiadienį dėl korupcijos už grotų pasiuntus buvusius įtakingus politikus ir verslininką, į tai kaipmat sureagavo Lietuvos verslai. Šį bylos nuosprendį jie panaudojo savo produktų reklamai ir, kaip teigia, rezultatai yra puikūs.
Verslų reakcija į „MG Baltic“ bylą
Verslų reakcija į „MG grupės“ bylą / 15min.lt fotomontažas

Turi strategiją

Trečiadienį vakarop į politinės korupcijos bylos teismo verdiktą sureagavo erotinių prekių parduotuvė „Fantazijos.lt“, pasiūliusi 30 proc. nuolaidą antrankiams su kodu „ELIGIJUS“.

„Fantazijos.lt“ vadovas Povilas Klusaitis 15min teigė, kad tai suveikė puikiai. Socialiniuose tinkluose žinutė pasklido greitai, todėl internetinės parduotuvės puslapio lankomumas šoktelėjo dvigubai, pardavimai – taip pat dukart didesni, palyginti su įprastu trečiadieniu. Nors pačiu nuolaidos kodu pasinaudojusių žmonių tebuvo vos iki 10.

„Tai – mažai, palyginti su kitų mūsų kodų statistika. Galbūt daugelis klientų pagalvojo, kad tai tėra pokštas ir jo net neišbandė“, – juokėsi P.Klusaitis.

Vadovas teigė, kad įprasta reklama „niekam nėra įdomi“, todėl, kad neliktų nematoma, įmonė nuolat stengiasi reaguoti į tai, kas vyksta aplink, sieti reklamos kampanijas su aktualijomis.

„Tokia yra mūsų strategija“, – pabrėžė jis.

„O dabar ir penktadienis artėja, žmonėms reikia nuolaidų, todėl ir pasiūlėme tokią nuolaidą su Eligijaus vardu. Jis puikiai asocijuojasi su antrankiais“, – papildė P.Klusaitis.

Griebiasi paskutinio šiaudo

Į aktualiją sureagavo ir Pakruojo dvaro istorinė spirito varykla, pristačiusi klientams gėrimą specialioje dėžutėje. Dėžutės dizainas – aliuzija į kalėjimo grotas, be to, prie butelio pritvirtintas skolos lapelis.

„Dėžutėje telpa 90 k, o už etiketės užkištas paruoštas skolos raštelis. Sutvirtiname sandorį?“ – taip feisbuke produktą pristatė įmonės vadovas Šarūnas Karalius.

Tokią idėją ir produkto dizainą sukūrė agentūra „Not Perfect Vilnius“. Feisbuke ji taip pat pasidžiaugė rezultatu:

„Kartais galvojam pakuotes gėrimams, o kartais galvojam pakuotes paskoloms. O kartais abu viename. Prieš pusantrų metų nuviliančio pirmosios instancijos teismo dėka gimusi idėja išvydo dienos šviesą kaip tik ant gerų naujienų!“.

Š.Karalius 15min aiškino, kad toks sprendimas nebuvo spontaniškas, idėja ir prekės dizainas pradėtas ruošti jau seniau, o tai, kad prekybai pasiūlytas būtent trečiadienį, yra „laimingas sutapimas“.

Pasak pašnekovo, būtent ši istorija pasirinkta todėl, kad galima į ją pažvelgti su juodu humoru, rasti puikių vizualinių sprendimų, kuomet kitos aktualijos kartais to stokoja.

„Lietuvoje turime perteklinius reikalavimus gėrimų gamintojams, todėl turime griebtis paskutinio šiaudo, humoro, kad tik būtume pamatyti. Tai kartu beviltiškas reagavimas į tai, kas vyksta Lietuvoje.

Laisvės partija sakė bandysianti Seime pakeisti draudimus, bet nepavyko.

Dabar mažesni Lietuvos gamintojai yra pastatyti į tokią situaciją, kad net negali konkuruoti su didžiaisiais, kurių veiksmų socialinės medijos negali sukontroliuoti. Kaip padaryti, kad jie nereklamuotų savo produktų, apie juos nekalbėtų? Tai neįmanoma. Todėl griebiamės paskutinio šiaudo, vienas iš jų – sveikas humoras“, – komentavo Š.Karalius.

Kol kas atrodo, kad toks sprendimas pasiteisino, mat užsakymų jau gauta ir jų, anot pašnekovo, išties nemažai.

Primename, kad apeliacinis teismas trečiadienį paskelbė, jog „MG grupė“ kalta dėl papirkimo ir prekybos poveikio bei skyrė jai daugiau nei 1,1 mln. eurų baudą. Liberalų sąjūdžiui ir Darbo partijai teismas skyrė atitinkamai beveik 377 tūkst. ir daugiau nei 301 tūkst. eurų baudas.

Laisvės atėmimo bausmėmis nuteisti buvęs „MG Baltic“ viceprezidentas Raimondas Kurlianskis, buvęs Liberalų sąjūdžio lyderis Eligijus Masiulis, „darbietis“ parlamentaras Vytautas Gapšys, eksliberalams Gintarui Steponavičiui ir Šarūnui Gustainiui skirtos baudos.

Apeliacinio teismo sprendimas įsigalioja nuo jo paskelbimo dienos, bet gali būti skundžiamas Lietuvos Aukščiausiajam Teismui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis