AOL ir „Yahoo“ bus sujungtos į padalinį „Oath“

Bendrovės AOL ir „Yahoo“ bus sujungtos į padalinį „Oath“ po to, kai telekomunikacijų milžinė „Verizon“ užbaigs „Yahoo“ internetinio verslo perėjimą. Apie tai pirmadienį tviteryje parašė AOL vadovas.
„Yahoo!“ būstinė Kalifornijoje
„Yahoo!“ būstinė Kalifornijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 AOL Yahoo!

Naujas pavadinimas buvo patvirtintas po to, kai tviteryje patvirtintoje AOL vadovo Timo Armstrongo paskyros buvo parašyta žinutė. Kiek anksčiau JAV žiniasklaidoje pasklido kalbos apie naująjį pavadinimą.

„Daugiau ne 1 mlrd. vartotojų, daugiau nei 20 prekių ženklų, nesustabdoma komanda. Susipažinkite su „Oath“. 2017 metų vasara“, – rašome žinutėje.

Anksčiau šiais metais „Verizon“ ir „Yahoo“ sutarė, kad pastarosios parduodamo internetinio verslo kaina bus sumažinta 350 mln. JAV dolerių iki 4,48 mlrd. JAV dolerių po to, kad „Yahoo“ rugsėjį pranešė, kad dar 2014 metais internetiniais įsilaužėliai pavogė daugiau nei 500 mln. vartotojų duomenis. O gruodį bendrovė pripažino, kad 2013 metais buvo įvykdyta dar viena kibernetinė ataka ir buvo prarasti daugiau nei 1 mlrd. vartotojų duomenys.

Praėjusį mėnesį JAV teisingumo departamentas apkaltino du Rusijos žvalgybos pareigūnus bei kelis internetinius įsilaužėlius dėl atakos prieš „Yahoo“, kai buvo prarasti daugiau nei 500 mln. vartotojų duomenys.

Kremlius vėliau paneigė bet kokias Rusijos sąsajas su kibernetiniais nusikaltimais.

„Yahoo“ ir „Verizon“ sandorį planuoja užbaigti liepą. Tuomet pasibaigs daugiau nei 20 metų skaičiuota „Yahoo“, kaip nepriklausomos bendrovės, gyvavimo istorija.

„Yahoo“ parduoda savo internetinį verslą, kad atskirtų jį nuo vertingiausio savo aktyvo – dalies Kinijos interneto milžinėje „Alibaba“. Po pardavimo ši dalis taps atskira įmonę pavadinimu „Altaba“ ir veiks kaip investicinė kompanija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis