10 08

Pilasi skundai dėl kelionių organizatoriaus: skundžiasi, kad Turkijoje nesulaukė kambarių ar buvo išprašyti anksčiau laiko

Vienoje socialinio tinklo „Facebook“ grupėje savaitgalį ir po jo pasipylė skundai dėl apkartusių atostogų Turkijoje. Esą kelionių organizatorius „Tez Tour“ laiku neapmokėjo paslaugų, todėl skirtingi viešbučiai neapgyvendino dešimčių klientų ar išprašė juos iš kambario anksčiau laiko. Tuo tarpu įmonė neigia, kad neapmokėjo paslaugų, ir tvirtina, kad trikdžių pasitaiko dėl didelio viešbučių užimtumo sezono pabaigoje.
„Tez tour“
„Tez tour“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Socialiniame tinkle Ramūnas rašė, kad „Premier Gural Terikova“ viešbutis esą apie 20 žmonių neapgyvendino, nes „Tez Tour“ neapmokėjo paslaugų.

Jam antrino ir su 15min bendravęs Andrejus, apsistojęs kitame – „Blue star“ – viešbutyje.

„Tez Tour“ laiku neapmokėjo už viešbutį, tai padarė tik penktadienį, nors aš buvau viešbutyje nuo antradienio iki šeštadienio. Penktadienį teko išsikraustyti iš kambario ir po to vėl grižt į jį, kai viską išsiaiškino“, – apie patirtus nepatogumus 15min pasakojo dabar jau į Lietuvą grįžęs vyras.

123RF.com nuotr./Viešbutis Turkijoje
123RF.com nuotr./Viešbutis Turkijoje

Po savaitgalio į minėtą grupę parašė dar vienas lietuvis, klausdamas, ar kam nors atvykus į viešbutį teko susidurti su situacija, kad viešbutis nesuteikia kambario, motyvuodamas tuo, jog „Tez Tour“ nepervedė pinigų.

„Tez Tour“ turi paaiškinimą, kodėl taip nutiko ir atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus, kuriuos esą sukėlė sezono pabaigos nesklandumai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis