„Apple“ – brangiausias prekės ženklas pasaulyje

Nepaisant kritusių išmaniųjų telefonų „iPhone“ pardavimų, Jungtinių Valstijų technologijų kompanija „Apple“ pripažinta brangiausiu prekės ženklu pasaulyje, rodo trečiadienį paskelbti kasmetinio „Interbrand“ atlikto tyrimo rezultatai.
„Apple“
„Apple“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 178 mlrd. JAV dolerių. Lyginant su praėjusiais metais, ženklo vertė padidėjo 5 proc.

Antroje vietoje yra JAV internetinė milžinė „Google“ su 133,25 mlrd. JAV dolerių (+ 11 proc.), o į dešimtuką taip pat pateko „Coca – Cola“, „Microsoft“, „Toyota“, IBM, „Samsung“, „Amazon“, „Mercedes – Benz“ ir GE.

Sparčiausiai pasaulyje brangstančiais prekės ženklais pripažinti „Facebook“ (48 proc. prieaugis per metus), „Amazon“ (33 proc.), LEGO (25 proc.), „Nissan“ (22 proc.) ir „Adobe“ (21 proc.).

Šimto brangiausių pasaulyje prekės ženklų bendra vertė per metus padidėjo 4,8 proc. iki 1,8 trln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų