Tikimasi, kad Atkūrimo fondas („Restore Fund“), įsteigtas bendradarbiaujant su ne pelno siekiančia aplinkosaugos organizacija „Conservation International“ bei investiciniu banku „Goldman Sachs“, pirmuosius projektus finansuos jau šių metų pabaigoje.
„Gamta suteikia geriausių priemonių pašalinti anglies dioksidą iš atmosferos“, – sakoma „Apple“ aplinkos, politikos ir socialinių iniciatyvų viceprezidentės Lisos Jackson pranešime.
„Kurdami fondą, kuris generuos ir finansinę grąžą, ir realų bei išmatuojamą poveikį klimatui, siekiame paskatinti platesnius pokyčius ateityje – skatinti investicijas į anglies dioksido pašalinimą visame pasaulyje“, – pridūrė bendrovės atstovė.
Medžiai paima anglies dioksidą iš oro, taip neleisdami šioms dujoms keisti klimatą.
Fondas sieks kasmet iš atmosferos pašalinti milijoną metrinių tonų anglies dioksido – tokį kiekį dujų išmeta daugiau nei 200 tūkst. keleivinių transporto priemonių.
Pernai „Apple“ yra pareiškusi, kad iki 2030 metų taps anglies požiūriu neutrali visose savo operacijose, įskaitant gamybą.
Kalifornijoje įsikūrusi telefonų „iPhone“ gamintoja teigė, kad jos tikslas yra užtikrinti, jog jokie jos parduodami gaminiai neturės poveikio klimato kaitai.
„Investavus į gamtą, anglies dioksidas gali būti pašalinta kur kas efektyviau – ir daug greičiau – nei naudojant bet kurias kitas dabartines technologijas“, – sakoma „Conservation International“ vadovo M.Sanjayano pranešime.
„Kadangi pasaulis susiduria su visuotine klimato kaitos grėsme, reikalingi novatoriški sprendimai, kurie galėtų žymiai sumažinti išmetamų teršalų kiekį“, – pridūrė jis.
Tuo tarpu „Google“ ketvirtadienį „Google“ pristatė naują paslaugos „Google Earth“ funkciją, leidžiančią pamatyti, kaip konkrečios vietovės atrodė skirtingu metu.
Naujoji funkcija yra pagrįsta dešimtimis milijonų palydovinių nuotraukų, padarytų per pastaruosius 37 metus, kad vartotojai galėtų aiškiai pamatyti, kaip pasikeitė planeta.
„Google Earth“ laiko slinkties funkcija yra skirta parodyti platesnį vaizdą, kad būtų galima įvertinti mūsų vienintelių namų sveikatą ir gerovę. Tai yra priemonė, galinti padėti suvokti padėtį ir paskatinti veikti“, – rašoma bendrovės tinklaraščio įraše.
„Vaizdiniai įrodymai gali tapti diskusijų šerdimi, nes vaizdas gali parodyti problemą taip, kaip to nepadarys jokie žodžiai“, – pridūrė bendrovė.