Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apple“ už 400 mln. JAV dolerių perka muzikos kūrinių atpažinimo programėlę „Shazam“

JAV technologijų milžinė „Apple“ rengiasi įsigyti muzikos kūrinių atpažinimo programėlę „Shazam“, rašo JAV technologijų naujienų portalas „TechCrunch“, remdamasis informuotais šaltiniais.
Naujasis „iPhone X“ išgraibytuvės „Telia“ salone
Naujasis „iPhone X“ išgraibytuvės „Telia“ salone / „Telia“ nuotr.

Technologijų naujienų svetainės „ReCode“ duomenimis, sandorio suma sudarys 400 mln. JAV dolerių. Apie jį turėtų būti oficialiai paskelbta artimiausiomis dienomis.

Žurnalas „Music Business Worldwide“ pažymi, kad sandorio suma yra kur kas mažesnė negu numanoma „Shazam“ kapitalizacija, nes ši per paskutinį finansavimo raundą 2015 metais buvo įvertinta 1 mlrd. JAV dolerių.

1999 metais įsteigta Didžiosios Britanijos įmonė „Shazam“ sukūrė programėlę, kuri telefonų arba kompiuterių naudotojams leidžia atpažinti (ir įsigyti) muzikos kūrinius pagal trumpą išgirstą fragmentą.

Įmonė tvirtina, kad „Shazam“ programėle bent kartą per mėnesį naudojasi daugiau kaip 100 mln. žmonių.

Didžiąją dalį įmonės pajamų sudaro komisiniai už kūrinius, kurie naudojant programėlę surandami „Apple“ virtualioje parduotuvėje „iTunes“, praneša BBC.

Įsigijusi „Shazam“, „Apple“ galės atsikratyti tarpininko ir sutaupyti. Šis sandoris taip pat gali būti nepalankus konkurentams, nes programėlė gali panaikinti vartotojų nukreipimą į kitas muzikos įrašų parduotuves, įskaitant „Spotify“ ar „Google Play Music“, o tai sustiprins „Apple Music“ pozicijas.

„Spotify“ šiuo metu turi 60 mln. abonentų, o „Apple Music“ – tik 27 milijonus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?