„Hugo Boss“ kompanijai priėmus strategiją atskirai plėtoti „Boss“ ir „HUGO“ koncepcijas, tuo keliu sukame ir mes“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Ilgametis bendradarbiavimas su „Hugo Boss“
Pirmoji „HUGO“ prekės ženklo parduotuvė Baltijos šalyse atidaryta Rygos „Spice“ prekybos centre praėjusių metų kovą.
„Aprangos“ grupė su „Hugo Boss“ bendradarbiauja nuo 2001 m., kai pagal franšizės kontraktą atidaryta pirmoji „Hugo Boss“ parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu Grupė valdo keturias „HUGO“ prekės ženklo parduotuves bei tris „Hugo Boss“ prekės ženklo parduotuves – Vilniuje, Rygoje ir Taline. Pastarosios yra įsikūrusios senamiesčių vietose.
Prieš kiek mažiau nei mėnesį Vilniaus centre buvo atidaryta atnaujinta „Hugo Boss“ parduotuvė, kuri nuo šiol yra įsikūrusi Didžiojoje gatvėje.
Tęsia investicijas
„Aprangos“ grupė šiemet siekia įgyvendinti per pandemiją kiek pristabdytus projektų įgyvendinimo planus bei aktyviai tęsia valdomo prekybos tinklo atnaujinimą: investuoja į naujas bei rekonstruoja esamas parduotuves, atnaujina parduotuves pagal darnos su aplinka standartus, toliau augina elektroninės prekybos apimtis bei procesų integraciją tarp fizinio tinklo bei elektroninės prekybos.
„Nors karantino ribojimai privertė peržiūrėti 2020 ir 2021 metų Grupės investicinius planus, sudėtingą laikotarpį buvo siekiama išnaudoti kuo efektyvesniam prekybos tinklo atnaujinimui, kad rekonstrukcijos ir uždarymai kuo mažiau turėtų įtakos aktyvios prekybos laikui. Per 2021 m. Grupė Lietuvoje yra suplanavusi pertvarkyti virš 10 tūkst. kv. metrų prekybos ploto“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius R.Perveneckas.
Vienas iš daugiausia per pastaruosius metus investicijų sulaukusių miestų – Klaipėda. „Aprangos“ grupė per metus nuo pandemijos pradžios praėjusių metų kovą įgyvendino net šešis projektus: konceptualiai atnaujino parduotuvę „Mados linija“, o prekybos centre „Akropolis“ praplėtė „Stradivarius“ bei pristatė „Orsay“ parduotuves. Atnaujinimo sulaukė ir „Mango“ parduotuvė, „Aprangos“ ir „Aprangos galerija“ parduotuvės buvo rekonstruotos pagal naujausią apsipirkimo patirtį gerinančią koncepciją.
Kaune, „Akropolio“ prekybos centre atidaryta beveik dvigubai didesnė 3000 kv. m. naujausia „Zara“ parduotuvė.
Naujoje „Zara“ parduotuvėje daug dėmesio skirta e.komercijos integracijai, sukuriant dar sklandesnę patirtį apsiperkant tiek parduotuvėje, tiek internetu.
Be to, Kauno „Akropolyje“ greitai duris atvers atnaujinta bei praplėsta „Mango“ parduotuvė, kurioje atsiras naujas „Mango kids“ skyrius. Mažiesiems skirtų madingų bei mokyklai tinkančių drabužių bus galima įsigyti jau šį rudens sezoną. Lyg nauja parduotuvė antrajame prekybos centro aukšte duris jau atvėrė ir avalynės bei aksesuarų parduotuvė „Aldo“.
Vilniuje karantino laikotarpis buvo išnaudotas „Aprangos“ parduotuvės atnaujinimui. Nuo pat pirmojo „Akropolio“ atidarymo Vilniuje veikianti „Apranga“ atnaujinta jau ketvirtą kartą.
Neseniai „Aprangos“ grupė Vilniuje ėmėsi prabangos segmento parduotuvių Vilniaus senamiestyje pertvarkos. Naujoje vietoje atidaryta naujos koncepcijos parduotuvė „Mados linija“.
Iš viso per 2021 m. „Aprangos“ grupė Lietuvoje yra numačiusi pertvarkyti ar rekonstruoti dešimt bei atidaryti penkias naujas parduotuves
„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 173 parduotuvių tinklą (101 Lietuvoje, 47 Latvijoje ir 25 Estijoje), kurių plotas sudaro 92 tūkst. kv. m.