„Aprangos“ grupė žengė į elektroninę prekybą – drabužius siūlys pirkti internetu

Drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė, veikdama pagal pasirašytas sutartis su pasaulio drabužių mažmeninės prekybos rinkos lydere „Inditex“, pradeda internetinę prekybą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Bershka „Oze“
Bershka „Oze“ / „AR Consulting“ nuotr.

Pranešama, kad balandžio 6 d. atidaryta „Zara“ , o balandžio 7 d. „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull&Bear”, „Stradivarius”, „Zara Home”, „ Uterqüe” ir „Oysho” internetinės parduotuvės.

Internetinė prekyba į Baltijos šalis atveda dar du naujus „Inditex“ prekių ženklus – „Oysho“ ir „Uterqüe“, kuriais nėra prekiaujama įprastinėse parduotuvėse.

Internetinėse parduotuvėse gaminių kainos yra tokios pat kaip ir fizinėse „Aprangos“ grupės parduotuvėse.

Klientai gali pasirinkti iš kelių prekių pristatymo būdų – standartinio arba skubaus siuntimo į namus ir nemokamo, atsiimant prekes fizinėse parduotuvėse. Taip pat egzistuoja ir galimybė nemokamai pasikeisti ar grąžinti netinkamą prekę.

„Aprangos“ grupė bendradarbiavimą su „Inditex“ grupe pradėjo 2004 metais. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 42 „Inditex“ tinklo parduotuves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų