„Aprangos“ grupės apyvarta pernai augo 11,8 proc. iki 228,3 mln. eurų

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta 2021 metais, neaudituotais duomenimis, siekė 228,3 mln. eurų – 11,8 proc. daugiau nei 2020 metais.
Aprangos grupė
Aprangos grupė / Aprangos grupės nuotr.

Tinklo apyvarta 2021 metais Lietuvoje siekė 146,1 mln. eurų (23,4 proc. daugiau), Latvijoje – 46,3 mln. eurų (11,6 proc. mažiau), Estijoje – 35,9 mln. eurų (7,1 proc. daugiau), per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Apranga“.

Ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį grupės tinklo apyvarta siekė 70,2 mln. eurų – 30,5 proc. daugiau nei prieš metus. Lietuvoje ji augo 51,6 proc., Latvijoje – sumažėjo 5,4 proc., Estijoje – padidėjo 14,4 proc.

Vien gruodžio mėnesį apyvarta siekė 25,6 mln. eurų ir buvo 87 proc. didesnė nei 2020 metų gruodį.

Per 2021 metus „Aprangos“ grupė atidarė penkias naujas parduotuves, 10 parduotuvių rekonstravo ir 15 uždarė.

Šiuo metu grupė Baltijos šalyse valdo 169 parduotuvių tinklą – 102 Lietuvoje, 46 Latvijoje ir 21 Estijoje.

Dariaus Mockaus valdomos „MG grupės“ holdingas „MG Investment“ rugsėjo pabaigoje valdė 62,3 proc. „Aprangos“ akcijų, D.Mockaus bendrovė „Minvista“ – 12,8 proc., „Swedbank“ klientai – 6,4 procento.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis