„Spalio mėnesį, nežiūrint didėjančio sergamumo, mums pavyko padidinti pardavimus Lietuvoje ir Estijoje bei viršyti 2019 metų lygį“, – BNS teigė Rimantas Perveneckas.
Grupė pranešė, kad jos apyvarta spalį, palyginti su pernai spaliu, Lietuvoje išaugo 10,3 proc., Estijoje – 8,9 proc., tuo metu Latvijoje, kur spalį buvo įvesti nauji apribojimai, ji smuko 26,9 proc. Bendri spalio pardavimai siekė 22,9 mln. eurų – 0,4 proc. daugiau nei prieš metus.
„Aprangos“ grupės vadovo teigimu, nepaisant veiklos apribojimų įmonės rezultatai šiemet yra geri.
„Atsižvelgiant į apribojimus, kurie galiojo iki gegužės mėnesio visose trijose Baltijos šalyse ir dabartinę kovidinę situaciją, tiek ypač Latvijoje, tiek Lietuvoje ir Estijoje, mes savo rezultatus vertiname kaip pakankamai gerus“, – teigė R. Perveneckas.
„Aprangos“ apyvarta per 10 mėnesių siekė 181,1 mln. eurų, arba 4,5 proc. daugiau nei pernai tuo pat laiku. Vien Lietuvoje ji išaugo 13,2 proc., Estijoje – 4,9 proc., o Latvijoje – sumažėjo 15,5 proc., nurodoma „Aprangos“ ataskaitoje.