„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet didėjo 32 proc. – iki beveik 209 mln. eurų

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) per devynis šių metų mėnesius išaugo 32 proc. lyginant su atitinkamu praeitų metų laikotarpiu ir sudarė 208,8 mln. eurų bei 19 proc. daugiau nei atitinkamu 2019 metų laikotarpiu, per „Nasdaq“ biržą pranešė Grupė.
Aprangos grupė
Aprangos grupė / Aprangos grupės nuotr.

Grupė nurodo, kad jos neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą per 2022 metų 9 mėnesius siekė 13,5 mln. eurų, kai pernai tuo pačiu laikotarpiu jis sudarė 8,2 mln. eurų.

Grupės EBITDA šiemet per devynis mėnesius sudarė 28,3 mln. eurų ir, lyginant su atitinkamu 2021 metų laikotarpiu, padidėjo 22,1 proc.

Savo ataskaitoje Grupė nurodo, kad dėl laikinų parduotuvių uždarymų 2021 metų sausio-gegužės mėnesiais dėl pandemijos buvo reikšmingai išaugusi apyvarta internetu. Grupės prekių apyvarta internetu 2022 metų sausio-rugsėjo mėnesiais, lyginant su atitinkamu 2019 metų laikotarpiu, išaugo 3,8 karto.

Vis dėlto „Aprangos“ grupė pažymi, kad šiemet per 9 mėnesius prekių apyvarta internetu sumažėjo 34,6 proc. lyginant su atitinkamu praeitų metų laikotarpiu, o jos lyginamasis svoris bendroje apyvartoje sumažėjo nuo 23 proc. iki 11,4 proc.

Šiemet sausio-rugsėjo mėnesiais „Aprangos“ grupė atidarė tris parduotuves, išplėtė ir rekonstravo dvi parduotuves bei penkias parduotuves uždarė. Iš viso grupė turi 167 parduotuvių: Lietuvoje – 100, Latvijoje – 44, Estijoje – 23.

Darbuotojų skaičius per metus iki 2022 metų rugsėjo pabaigos Grupėje padidėjo 46 iki 2092 (augimas 2,2 proc.), o įmonėje per šį laikotarpį pradėjo dirbti 24 nauji darbuotojai, o bendras dirbančiųjų skaičius įmonėje pasiekė 732 (padidėjo 3,4 proc.).

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis