Lietuvoje pardavimai mažėjo 19,8 proc. iki 118,3 mln. eurų, Latvijoje sumenko 11,8 proc. iki 52,4 mln. eurų, o Estijoje smuko 18,5 proc. iki 33,5 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą neaudituotus rezultatus pranešė „Apranga“.
Pasak bendrovės, jos pajamoms įtakos turėjo koronaviruso pandemijos nulemti grupės parduotuvių uždarymai Baltijos šalyse.
„Šie laikini parduotuvių uždarymai atitinkamai ženkliai įtakojo grupės generuojamą apyvartą“, – pažymima pranešime.
Vien pernai gruodį grupės apyvarta buvo 13,7 mln. eurų – 46,6 proc. mažesnė nei 2019 metų gruodį.
Paskutinįjį 2020 metų ketvirtį grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 53,7 mln. eurų – 25,8 proc. mažiau, nei 2019 metų spalį-gruodį. Šiuo palyginamuoju laikotarpiu apyvarta Lietuvoje sumažėjo 30,7 proc., Latvijoje – 20,3 proc., o Estijoje – 14,9 proc.
Per 2020 metus „Aprangos“ grupė atidarė penkias naujas parduotuves, septynias parduotuves rekonstravo ir 12 uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 179 parduotuvių tinklą (104 Lietuvoje, 48 Latvijoje ir 27 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 92,6 tūkst. kv. metrų. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas sumažėjo 1,3 proc.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.