„Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta pernai mažėjo 17,6 proc. iki 204 mln. eurų

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ mažmeninė apyvarta (su PVM) pernai pasiekė 204,2 mln. eurų, tai 17,6 proc. mažiau nei 2019 metais.
Parduotuvė „Apranga“
Parduotuvė „Apranga“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Lietuvoje pardavimai mažėjo 19,8 proc. iki 118,3 mln. eurų, Latvijoje sumenko 11,8 proc. iki 52,4 mln. eurų, o Estijoje smuko 18,5 proc. iki 33,5 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą neaudituotus rezultatus pranešė „Apranga“.

Pasak bendrovės, jos pajamoms įtakos turėjo koronaviruso pandemijos nulemti grupės parduotuvių uždarymai Baltijos šalyse.

„Šie laikini parduotuvių uždarymai atitinkamai ženkliai įtakojo grupės generuojamą apyvartą“, – pažymima pranešime.

Vien pernai gruodį grupės apyvarta buvo 13,7 mln. eurų – 46,6 proc. mažesnė nei 2019 metų gruodį.

Paskutinįjį 2020 metų ketvirtį grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 53,7 mln. eurų – 25,8 proc. mažiau, nei 2019 metų spalį-gruodį. Šiuo palyginamuoju laikotarpiu apyvarta Lietuvoje sumažėjo 30,7 proc., Latvijoje – 20,3 proc., o Estijoje – 14,9 proc.

Per 2020 metus „Aprangos“ grupė atidarė penkias naujas parduotuves, septynias parduotuves rekonstravo ir 12 uždarė. Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 179 parduotuvių tinklą (104 Lietuvoje, 48 Latvijoje ir 27 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 92,6 tūkst. kv. metrų. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas sumažėjo 1,3 proc.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų