„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Aprangos“ grupės vadovas: internetinė prekyba auga, bet praradimų nekompensuos

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ vadovas sako, kad dėl sugriežtinto karantino uždarius parduotuves, išaugo internetinės prekybos apimtys, tačiau jos praradimų nekompensuos.
Parduotuvė „Apranga“
Parduotuvė „Apranga“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak Rimanto Pervenecko, iš Baltijos šalyse esančių 183 parduotuvių šiuo metu dirba tik maždaug 25 – visos jos Estijoje.

„Natūralu, pandemija išaugino internetinei prekybai sparnus, mūsų pardavimai tiek kovo, tiek gegužės mėnesiais išaugo tris-keturis kartus ir dabar jie atitinkamai auga, dar prisidės kalėdinė prekyba, po to – išpardavimai. Internetinės prekybos apimtys tikrai išaugs kelis kartus, bet ji negali kompensuoti praradimų fizinėse parduotuvėse“, – BNS sakė R. Perveneckas.

Kokių nuostolių įmonė patiria dėl pandemijos, jis nedetalizavo.

„Jei per mėnesį prekiaujama apie 25 mln. eurų, tai ką reiškia praradimai, jei mėnesį nedirba parduotuvės“, – teigė jis.

Jis taip pat teigė, kad apribojus veiklą, įmonė nei pirmo, nei antro karantino metu darbuotojų neatleido, didelė jų dalis yra prastovose. „Sodros“ duomenimis, įmonėje šiuo metu dirba 738 žmonės.

R.Perveneckas teigė manantis, kad karantino ribojimai yra būtini siekiant greičiau įveikti pandemiją.

„Su ribojimais Vyriausybė pavėlavo ir pandemijos mastai, susirgusių žmonių skaičius būtų mažesnis, jei būtų žymiai anksčiau sureaguota ir imtasi atitinkamų priemonių. Esant tokiam sergamumui, matyt, tie uždarymai yra natūralūs ir būtini, ir sutikčiau, kad kuo greičiau įveiksime, tuo greičiau atsidarys verslas ir po to bus lengviau, nes čia gali tęstis be galo. Nemanau, kad buvo kitų variantų dabartinėje situacijoje“, – sakė „Aprangos“ grupės vadovas.

„Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta sausio-lapkričio mėnesiais siekė 190,4 mln. eurų ir buvo 14,4 proc. mažesnė nei pernai, o vien Lietuvoje ji sumenko 15,8 proc., Latvijoje – 8,5 proc., Estijoje – 17,7 proc.

„Aprangos“ grupė šiuo metu Baltijos šalyse valdo 183 parduotuvių tinklą – 106 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 27 Estijoje, kurių bendras plotas sudaro 93,4 tūkst. kv. metrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų