Anot „Aprangos“ vadovo Rimanto Pervenecko, ilgalaikė įmonės strategija yra tolygiai vystyti prekybą tiek fizinėse, tiek internetinėse parduotuvėse.
„Turime ilgalaikę strategiją vystyti tiek fizinę, tiek internetinę prekybą. Svarbiausia padaryti tiek fizinių, tiek internetinių pardavimų integraciją ir sudaryti galimybę vartotojams pirkti vienokia ar kitokia forma“, – BNS sakė R.Perveneckas.
„Aprangos“ pirmojo pusmečio ataskaitoje nurodoma, kad grupės apyvarta internete per metus išaugo 2,5 karto iki 10,043 mln. eurų. Tai sudarė 11,6 proc. visos grupės apyvartos.
R.Perveneckas pažymi, kad pardavimai internete sudaro pakankamai nedidelę dalį apyvartos ir nekompensuoja per karantiną prarastų pardavimų.
„Internete pardavimai, žinoma, išaugo, mes pirmą kartą paskelbėme skaičius, kiek pas mus sudarė internetiniai pardavimai. Bet jie nesudaro labai didelės dalies drabužių pardavimų ir, žinoma, negalime kompensuoti visų praradimų, kuriuos mes turėjome, kai buvo uždarytos beveik visos parduotuvės Lietuvoje“, – aiškino R.Perveneckas.
Anot jo, grupė šiuo metu neturi planų drastiškai keisti strategiją bei mažinti fizinių parduotuvių skaičių.
„Planų labai koreguoti parduotuvių skaičių ar jas mažinti, tikrai neturime ir manome, kad mūsų tinklas yra labai šiuolaikiškas ir optimalus“, – tvirtino „Aprangos“ vadovas.
R.Pervenecko teigimu, „Apranga“ savo rezultatus šiemet vertina pakankamai gerai. Tačiau, anot jo, padėtis tebėra trapi, ypač dėl pandeminės situacijos, kuriai pablogėjus galėtų keistis vartotojų nuotaikos ir prekybos rezultatai.
„Aprangos“ vadovas taip pat teigė, kad karantino metu į prastovas išleisti darbuotojai gavo valstybės subsidijas, tačiau oficialiai įmonė atlyginimų nesumažino.
„Mes algų nemažinome, tik tuo laikotarpiu, kada buvo uždarytos visos parduotuvės, darbuotojai buvo prastovose – jie nedirbo ir atitinkamai gavo sumažintą atlyginimą, bet pagrindinių atlyginimų mes oficialiai iki šiol nesame mažinę“, – sakė R.Perveneckas.
„Aprangos“ apyvarta (su PVM) per septynis šių metų mėnesius siekė 106,2 mln. eurų – 17,7 proc. mažiau nei 2019 metų sausį-liepą. Vien liepos mėnesį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, apyvarta mažėjo 4,5 proc. iki 19,4 mln. eurų.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 184 parduotuvių tinklą (106 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 27 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 93,4 tūkst. kv. metrų. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas padidėjo 5,5 proc.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.