2023 03 03 /12:00

Apsilankymą vandens parke pavadino tragedija: po nuviliančios patirties ir chloruoto vandens sudirgo oda

„Viena didelė tragedija“, – taip apsilankymą Vilniaus vandens parke „Vichy“ įvardijo į 15min kreipęsis Edvardas S. Pasak jo, nuvylė absoliučiai viskas: tiek baseinų vandens temperatūra, jo galva, per didelis chloro kiekis juose, neveikusios kai kurios pirtys ir į akis krentantis pelėsis. Tačiau vandens parko atstovai kritiką atmeta.
„Vichy“ vandens pramogų parkas
„Vichy“ vandens pramogų parkas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nusivylė paslaugomis, sudirgo oda

„Vidaus temperatūra tokia, kad neįmanoma būti niekur kitur, kaip tik sūkurinėje vonioje, kurioje, ko gero, chemijos daugiau nei paties vandens“, – pastebi Edvardas.

Pasak vyro, baseinų vanduo taip pat šaltas, nemalonu net plaukioti.

„Tad realiai beveik 80 eurų dviem žmonėms sumokėta už pabuvimą sūkurinėje vonioje? Rimtai? Čiuožykla nusileisti užteko vieno karto, nes čiuožyklose absoliučiai ledinis vanduo. Grįžus į sūkurinę vonią pirmame aukšte, nepaisant nepakenčiamo akių graužimo, nuo chloro kvapo buvo sunku kvėpuoti“, – dėstė jis.

Tuomet vyras patraukė į pirčių zoną, tikėdamasis ten rasti kažką maloniau, tačiau ir jomis nusivylė.

„Situacija buvo identiška, vos valandą išsėdėję išėjome, nes ventiliacijos nulis, tiesiog neįmanoma kvėpuoti, nes ėmė griaužti visus kvėpavimo takus. Išeinant buvo liepta papildomai susimokėti už neva praleistas 2 val. pirčių zonoje, kai naudojomės vos 1 val. ir tai tik sūkurine vonia dėl anksčiau minėtų priežasčių. Beje, kai kurios pirtys neveikė, o 20 val. šviesos jau buvo išjungtos“, – tikino jis.

Pasak Edvardo, iš trijų valandų pasinaudoję dviem, papildomai jaučiasi susimokėjęs už tai, ko negavo.

Apatiniame aukšte vyras pasakojo išvydęs ir pelėsį, už akių kliuvo sulaužyti vyrų ir moterų dušai, suskilinėjusios plytelės.

Po apsilankymo Edvardas teigė telefonu susisiekęs su vandens parko administracija. Atsiliepusi moteris nurodė nusiskundimus pateikti el. paštu. Edvardas taip ir padarė, tačiau, anot vyro, buvo kategoriškai atsisakyta ieškoti sprendimo būdų.

Galiausiai kitą dieną jis pradėjo jausti viso kūno perštėjimą, kuris nepraėjo ir po keleto prausimųsi.

„Tad nuvykome pas gydytoją, kuris pateikė išvadą dėl stipriai sudirgintos odos, dėl galimai didelio chloro kiekio. Nuoširdžiai linkiu vieno iš dviejų variantų: stipriai atkreipti dėmesį į vandens parko kokybę arba greičiau užsidaryti“, – nevyniojo į vatą jis.

Kritiką atmeta

Vandens parko atstovai trumpame komentare 15min teigė, kad gavus kliento skundą viskas buvo patikrinta, tačiau jokių pažeidimų nebuvo nustatyta.

„Dėl vandens temperatūros, vandens kokybės, švaros – taip pat viskas buvo patikrinta ir atsakyta. Jokių pažeidimų nerasta. Be to, ir taip esame nuolatos periodiškai tikrinami“, – lakoniškai pakomentavo „Vichy“ atstovai.

Pasak jų, klientas atlyginti žalos neprašęs.

„Tikrai būtume išsprendę situaciją, kaip ir visada tokias situacijas išsprendžiame kliento naudai“, – tikino jie.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Vichy“ vandens pramogų parkas
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Vichy“ vandens pramogų parkas

Gali kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą

Vartotojai, nepatenkinti suteiktomis paslaugomis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT).

Tiesa, pirmiausia reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją ir pateikti savo reikalavimą. Jei paslaugos teikėjas per 14 dienų nepateikia atsakymo ar vartotojas nepatenkintas gautu atsakymu, vartotojas gali kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka.

„Kadangi klausimas susijęs su vandens parko paslaugomis, VVTAT nagrinėdama tokį ginčą, paprastai, prašo išvados ar nuomonės iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro, nes ši institucija yra atsakinga už tokių paslaugų kokybės ir saugos reikalavimų laikymąsi“, – komentavo tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė.

Pasak jos, taip pat VVTAT vertintų ginčo šalių pateiktus įrodymus ir paaiškinimus.

„Vartotojui svarbu prisiminti, kad teikiant prašymą VVTAT dėl ginčo nagrinėjimo ne teismo tvarka, svarbu pridėti ir sumokėjimą už paslaugą patvirtinantį dokumentą, o jei buvo patirta žala – tai pagrindžiančius įrodymus (pvz., gydytojo išvadą, jei kilo sveikatos problemų)“, – aiškino D.Malinauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis