Ar pamenate šiuos? „Pinto“, „Tylenol“ ir kiti liūdnai pagarsėję produktų atšaukimai

Dėl „Takata“ oro pagalvių atšaukiama vis daugiau automobilių, nors šis automobilių atšaukimas jau yra didžiausias JAV istorijoje. „Takata“ papildo nemažą liūdnai pagarsėjusių produktų atšaukimų sąrašą, į kurį, be kita ko, pateko šie produktai:
„Ford Pinto“
„Ford Pinto“ / Wikipedia.org nuotr.

„Ford Pinto“

1978 metais dėl netinkamoje vietoje įrengtų degalų bakų „Ford“ atšaukė daugiau kaip 1,5 mln. „Pinto“ modelio automobilių. Kai kuriais atvejais po galinio susidūrimo degalų bakas užsiliepsnodavo. Dėl to žuvo ne mažiau kaip 27 žmonės.

„Scanpix“/AP nuotr./„Tylenol“
„Scanpix“/AP nuotr./„Tylenol“

„Tylenol“

Prieš maždaug 35 metus „Johnson & Johnson“ atšaukė daugiau kaip 20 mln. buteliukų skausmą malšinančių vaistų „Tylenol“ kapsulių, nes nežinomi nusikaltėliai į kai kurias iš jų suleido cianido, o buteliukus grąžino į parduotuvių Čikagoje lentynas. Mirė septyni žmonės. Tuo tarpu „Johnson & Johnson“ pasirūpino, kad „Tylenol“ pakuotės būtų apsaugotos nuo klastojimo. Tai, pasak analitikų, parodė, kaip įmonė gali įveikti krizę ir neprarasti reputacijos.

VIDEO: „Firestone“ padangų skandalas 2000 m.

„Firestone“ padangos

2000 metais buvo atšaukta maždaug 6,5 mln. „Firestone“ padangų, kurios galėjo suplyšti, sprogti ar trūkti. 2001 metais Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija pareiškė, kad gavo 271 pranešimą apie žūtis ir 800 pranešimų apie sužalojimus, susijusius su nekokybiškomis padangomis.

VIDEO: „Keurig“ kavos aparatų skandalas 2014 m.

„Keurig“ kavos aparatas

„Keurig“ atšaukė daugiau kaip 7 mln. vienam puodeliui skirtų kavavirių, kai gavo pranešimų apie tai, kad iš kai kurių iš jų tiško karšti skysčiai ir buvo sužaloti žmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis