Vartotojo skundas dėl reklamos, kuri galėtų įžeisti ar diskriminuoti estų tautą, buvo išnagrinėtas Arbitražo komisijos posėdyje. Jo metu komisija priėjo išvadą, kad „estai šioje reklamoje daugiau vaizduojami kaip sulėtintos reakcijos žmonės. Tokia etiketė jiems dažnai klijuojama humoristiniame kontekste, siekiant suteikti šiai tautai lėtapėdžių įvaizdį“.
Ši komisija, nagrinėdama vartotojo pateiktą skundą, rėmėsi skundėjo ir UAB „EP-24“, valdančio „Post24“ savitarnos terminalų tinklą Lietuvoje, pateikta informacija. Arbitražo komisijos posėdžio protokole pateikta išvada, kad Estijos pašto valdomos įmonės Lietuvoje reklama yra humoristinė bei neatrodo žeminanti ar menkinanti tautą. Tiesiog estai humoro forma vaizduojami sulėtintos reakcijos.
„Šis sprendimas tik įrodo, kad padarėme teisingą sprendimą ir nepabijojome autoironijos forma pabrėžti savo „estiškumo“. Pats būdamas estas, džiaugiuosi, kad lietuviams rūpi, kokia reklama apie jų kaimynus transliuojama. Lietuvoje išties yra daug anekdotų ir vyraujančių stereotipų apie estų lėtumą. Spėju, kad tokį įspūdį sudaro mūsų kalboje vartojamų žodžių ištęstumas. Todėl susidaro įspūdis, kad ilgai galvojame, kol pasakome vieną sakinį“, – komentavo sklandžia lietuvių kalba šnekantis UAB „EP-24“ direktorius Lietuvoje Joona Saluveer.
Savitarnos siuntų terminalų tinklas „Post24“ priklauso Estijos logistikos ir pašto paslaugų bendrovei „Eesti Post”.