Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Artimas „Lidl“ ryšys su šalies gamintojais ir ūkininkais: duoklė Lietuvos verslams ir klientams

„Lidl Lietuva“ nuo pat starto šalyje pradžios bendradarbiauja su dideliu būriu vietinių ūkių ir verslų, kad prekybos tinklo lankytojų stalą pasiektų autentiški, lietuvybe alsuojantys produktai. O prieš beveik dvejus metus užsimezgusios glaudžios partnerystės su mažaisiais gamintojais – galimybė visos Lietuvos gyventojams prisiliesti prie unikalių gaminių, atkeliaujančių iš atokiausių šalies kampelių. Jų netruks ir šį trečiadienį švenčiant 104-ąsias Lietuvos valstybės atkūrimo metines.
Lietuviška produkcija LIDL
Lietuviška produkcija LIDL / LIDL nuotr.
Temos: 2 Lidl Ūkis

„Kasdien mūsų klientai gali rinktis iš daugybės skirtingų Lietuvos tiekėjų tiekiamo asortimento, kurį, atsižvelgdami į pirkėjų norus ir pageidavimus, nuolat plečiame. Suprantame, kad turime ne tik palaikyti šalies įmones, bet ir prisidėti prie jų vardo garsinimo. Neabejojame, kad ateityje su vietiniais ūkininkais ir gamintojais bendradarbiausime dar glaudžiau“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

Jis pažymi, kad taip pat prekybos tinklas jau kiek daugiau nei pusantrų metų puoselėja artimas partnerystes su mažaisiais šalies tiekėjais, o tai leido prekybos tinklo parduotuvių klientams pasiūlyti virš 100 lietuviškų produktų – nuo įvairiausių gėrimų ar saldžių kepinių, iki pieno, žuvies ar mėsos produktų.

LIDL nuotr./Lietuviška produkcija LIDL
LIDL nuotr./Lietuviška produkcija LIDL

„Bendradarbiavimas su vietiniais tiekėjais suteikia galimybę didžiajai daliai Lietuvos gyventojų paragauti neretai užmirštų lietuviškų gaminių – kastinio, unikalios duonos, giros ar tikro suvalkietiško skilandžio. Mes ir mūsų pirkėjai esame itin dėkingi šioms įmonėms ir ūkininkams, aktyviai puoselėjantiems mūsų protėvių kadaise skanautus receptus“, – teigia V. Lopeta.

Netruks lietuviškų akcentų

Lietuvos valstybės atkūrimo dienos proga „Lidl“ parduotuvėse nestigs vietinių akcentų. Šalies gyventojai galės įsigyti naujos derliaus lietuviškų trumpavaisių agurkų, kuriuos „Lidl“ į savo asortimentą įtraukė pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų.

Taip pat visose „Lidl“ parduotuvėse galima įsigyti lietuviškų raudonųjų burokėlių, lietuviškų ekologiškų baltųjų pievagrybių, morkų, svogūnų laiškų, raudongūžių kopūstų, tradicinės juodos duonos bei juodos duonos su sėklomis ir dar daugiau.

LIDL nuotr./Lietuviška produkcija LIDL
LIDL nuotr./Lietuviška produkcija LIDL

Prekybos tinklo parduotuvėse taip pat bus galima rasti vietine autentika pasižyminčių šviežių, parūkytų kiaulienos dešrelių, pagamintų Lekėtų ūkyje, UAB „Momblan“ išrūkytos kaimiškos skilandinės dešros ar šviežios veršienos guliašinės bei šaltai rūkytos šoninės, atkeliavusios iš Audriaus Banionio ūkio.

Lietuviškų gardumynų nestigs ir smaližiams. Pavyzdžiui, „Lidl“ lankytojai galės įsigyti Vilniaus rajone įsikūrusios UAB „Zapa“ iškeptų minkštų kokosinių sausainių ar A. Banionio ūkyje paruoštų plikytų riestainių su razinomis.

Unikalūs mažieji gamintojai

Kiekvienas mažasis gamintojas, su kuriuo bendradarbiauja prekybos tinklas „Lidl“ – savaip unikalus. Pavyzdžiui, Margininkų kaime įsikūręs A. Banionio ūkis – tikras aukštaitiškos kultūros židinys, per daugiau kaip du dešimtmečius iš poros kiaulių fermų išsiplėtęs iki 1,5 tūkst. hektarų, kuriuose dirba per šimtą žmonių.

Čia naudojamos natūralios žaliavos, o visi produktai gaminami puoselėjant senąsias maisto ruošimo technologijas, siekiant išlaikyti kuo didesnį autentiškumą.

Tuo pat metu „Momblan“ – suvalkietiškos kokybės perlas, dešimtmetį stebinantis unikaliais mėsos gaminiais. Senuosius krašto receptus atgaivinanti bendrovė savo produkciją gardina natūraliais prieskoniais, rūko tikrame alksnio dūme, o vytina – natūraliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos