Arūno Laurinaičio atsistatydinimas Lydai Lubienei buvo netikėtas

Didžiausiai koncerno „Achemos grupė“ akcininkei Lydai Lubienei koncerno prezidento Arūno Laurinaičio atsistatydinimas buvo netikėtas – apie savo planus buvęs prezidentas jai neprasitarė, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
L.Lubienė (dešinėje).
L.Lubienė (dešinėje) / Tomo Lukšio/BFL nuotr.

„Achemos grupės“ valdymą vykdo prezidento komanda – prezidentas ir valdyba. Dėl man neaiškių priežasčių vakar prezidentas atsistatydino. Aš valdymą savo noru atidaviau valdybai ir komandai, man, kaip akcininkei, labiausiai rūpi įmonių veiklos rezultatai", – dienraščiui kalbėjo L.Lubienė.

Anot jos, apie A.Laurinaičio pasitraukimą ji sužinojo tik žinią perskaičiusi internete, apie savo planus buvęs prezidentas jai neprasitarė ir prieš porą dienų, kai jie buvo susitikę.

Didžiausia koncerno akcininkė tikina neturėjusi priekaištų nei A.Laurinaičiui, nei prieš savaitę koncerną palikusiai ekonomikos ir finansų direktorei Violetai Latvienei.

„Tyliai ir ramiai gyvenu, nes vadovai buvo puikūs, profesionalūs. Manau, jie viską teisingai darė, ėjo reikalinga kryptimi. Jei koncerno rezultatai per akcininkų susirinkimą pasirodys puikūs, kokie gali būti jiems priekaištai? Aš negaliu priekaištauti žmonėms už gerą darbą, už gerą darbą galiu tik padėkoti“, – aiškino L.Lubienė.

Koncerno valdybos pirmininkas Flemmingas Lindeloevas dienraščiui sakė tikintis, kad netrukus atsiras kandidatų iš išorės ir iš koncerno vidaus: „Kol kas negaliu pasakyti, kada turėsime naują prezidentą – gal pakaks poros savaičių, gal užtruks ir ilgiau“.

Pastaraisiais mėnesiais „Achemos grupę“ paliko kelios dešimtys darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis