„AstraZeneca“ grynasis pelnas I ketvirtį išaugo beveik penkis kartus

Didžiosios Britanijos vaistų gamintoja „AstraZeneca“ ketvirtadienį pranešė apie pirmąjį ketvirtį sparčiai augusį grynąjį pelną, įmonei išvengus reikšmingų vienkartinių išlaidų.
„AstraZeneca“ mokslinio bendradarbiavimo centras Kembridže
„AstraZeneca“ mokslinio bendradarbiavimo centras Kembridže / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dideli vėžiui gydyti skirtų vaistų pardavimai, kompensavę sumažėjusią su COVID-19 susijusių gydymo priemonių paklausą, taip pat padėjo padidinti pelną atskaičius mokesčius.

Grynasis pelnas per tris mėnesius iki kovo pabaigos, palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu, išaugo beveik penkis kartus iki 1,8 mlrd. JAV dolerių (1,6 mlrd. eurų). Prie šio rezultato prisidėjo pardavimai besivystančiose rinkose.

2022 metų pradžioje „AstraZeneca“ įgyvendino didelio masto restruktūrizavimą bei patyrė teisinių išlaidų, susijusių su JAV biotechnologijų įmonės „Alexion“ perėmimu už 39 mlrd. JAV dolerių.

Šį kartą pirmojo ketvirčio apyvarta sumažėjo 4 proc. iki 10,9 mlrd. JAV dolerių, mažėjant COVID-19 gydymui skirtų priemonių pardavimams, ypač vakcinos „Vaxzevria“ pardavimams, kuri šiais metais generuos „minimalias“ pajamas.

Neįtraukiant COVID-19 gydymui skirtų priemonių pardavimų, apyvarta šoktelėjo 10 proc. iki 10,7 mlrd. JAV dolerių, o vėžiui gydyti skirtų preparatų pardavimai išaugo 14 procentų.

„AstraZeneca“ 2023 metus prasidėjo stipriai“, – pelno ataskaitoje teigė grupės vadovas Pascalis Soriot.

„Mūsų rezultatai besivystančiose rinkose buvo ypač stiprūs, ir man daro įspūdį Kinijoje pastebimas inovacijų augimas ir tempas.“

Paskelbus veiklos rezultatus, bendrovės akcijų kaina pakilo beveik 1 proc. iki maždaug 12 svarų už akciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis