„AstraZeneca“ JK atidarė 1 mlrd. svarų vertės mokslinio bendradarbiavimo centrą

Farmacijos milžinė „AstraZeneca“ rytų Anglijoje esančiame Kembridžo universitetiniame miestelyje atidarė 1 mlrd. svarų (1,34 mlrd. JAV dolerių) vertės mokslinio bendradarbiavimo centrą, o atidarymo ceremonijoje dalyvavo ir princas Charlesas.
„AstraZeneca“ mokslinio bendradarbiavimo centras Kembridže
„AstraZeneca“ mokslinio bendradarbiavimo centras Kembridže / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Beveik 20 tūkst. kvadratinių metrų ploto komplekse dirbs daugiau nei 2 tūkst. mokslininkų.

Tokiu būdu „AstraZeneca“ prisijungė prie įmonių grupės, siekiančios Kembridžą paversti gyvosios gamtos mokslų tyrimų centru – panašiu į tokį technologijų pramonės centrą, koks veikia Kalifornijos valstijos Silicio slėnyje JAV.

„Pats studijavau Kembridže <...> daugiau nei prieš 50 metų, o vienas iš dalykų, kuris man visada labiausiai patiko šiame mieste, yra tai, kaip jis pritraukia geriausius protus, skatina unikalias tarpdisciplinines diskusijas, bendradarbiavimą bei išradingumą“, – oficialios atidarymo ceremonijos metu kalbėjo princas Charlesas.

Kembridžo gyvosios gamtos mokslų klasterį sudaro 631 įmonė, kurioje dirba beveik 21 tūkst. žmonių ir kurios metinės pajamos siekia 7 mlrd. svarų, teigia verslo plėtrą mieste skatinanti agentūra „Cambridge Ahead“.

„AstraZeneca“ bendradarbiavo su Oksfordo universitetu sukuriant vieną iš pirmųjų COVID-19 vakcinų, patvirtintų JK, Europos Sąjungos ir kitų šalių reguliavimo institucijų.

Bendrovė ir jos partneriai išplatino daugiau nei 1,5 mlrd. vakcinos dozių visame pasaulyje, kurios buvo parduotos praktiškai už savikainą.

Praėjusią savaitę „AstraZeneca“ pranešė planuojanti pradėti pardavinėti vakciną su „kukliu“ pelnu, tačiau ir toliau siūlys ją besivystančioms šalims už savikainą.

„AstraZeneca“ taip pat planuoja prašyti JAV maisto ir vaistų administracijos patvirtinti vakciną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis