„WarnerMedia“ ir „Discovery“ susijungs į pasaulinę srautinės televizijos milžinę

JAV telekomunikacijų įmonė AT&T pirmadienį paskelbė apie padalinio „WarnerMedia“, valdančio CNN ir HBO, sujungimą su „Discovery“.
HBO
HBO / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

usijungimas gali sukurti pramogų ir srautinės televizijos milžinę, pajėgią konkuruoti su „Netflix“ ir „Disney+“.

Kai sandoris bus užbaigtas, AT&T gaus 43 mlrd. mlrd. JAV dolerių, o AT&T akcininkai turės 71 proc. naujosios bendrovės akcijų.

„Discovery“ akcininkams priklausys 29 proc. akcijų dalis.

Bendrame pareiškime susijungimas apibūdintas kaip leisiantis sukurti „vieną didžiausių pasaulyje srautinės televizijos rinkos žaidėjų“.

Pasak bendrovių, sandoris „sujungs aukščiausios klasės „WarnerMedia“ pramogų, sporto ir naujienų turinį su pirmaujančiais „Discovery“ dokumentikos, tarptautiniais pramoginiais ir sporto kanalais, siekiant sukurti išskirtinę, atskirą pasaulinę pramoginę platformą“.

Šiuo sandoriu gali būti sukurta stipri varžovė pramonės lyderėms „Netflix“ ir „Disney+“, kurių abonentų skaičius pandemijos metu smarkiai išaugo.

Visgi sausio–kovo mėnesiais sulėtėjęs „Disney“ imperijos srautinės televizijos platformos augimas privertė investuotojus nerimauti, o grupės akcijų vertė praėjusią savaitę smuko.

AT&T 2018 metais įsigijo „Time Warner“ už 80 mlrd. JAV dolerių ir pervadino į „WarnerMedia“. Bendrovei priklauso studijos „HBO“, „Warner Bros.“ ir kabeliniai kanalai, tokie kaip CNN.

Remiantis svetainėje pateikta informacija, „Discovery“ turi kanalų 220 šalių.

„WarnerMedia“ grynieji pardavimai 2020 metais siekė 30,4 mlrd. JAV dolerių, o „Discovery“, kuriai priklauso „Eurosport“, – 10,7 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų