Atia, barbe: nauja lėlė mergaites moko vertinti protą, o ne grožį

Praėjo dveji metai nuo tada, kai Debbie Sterling, padedama „Kickstarter“, įkūrė „GoldieBlox“ – žaislų mergaitėms kompaniją. Įmonė tapo labai populiari dėl stereotipus griaunančių reklamų, rašo „Forbes“.
Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos / Kadras iš „Youtube“
Temos: 2 Lėlė Reklama

Išsiskiria ir paskutinė bendrovės reklama. Per 24 valandas reklamą „GoldieBlox vs. the Big Sister machine“ „Youtube“ peržiūrėjo jau daugiau nei 50 tūkst. žmonių.

Reklamoje vaizduojamos vienodos, rožinėmis suknelėmis apsirengusios ir batelius avinčios mergaitės. Jos viena po kitos iš konvejerio ima barbes, jas prižiūri orveliškoji Didžiosios Sesers figūra. Reklama sako, kad madingos lėlės moko mergaites vertinti ne protą, o grožį.

Reklamos pabaigoje kitaip nei kitos apsirengusi mergaitė sudaužo ekraną, per kurį kalbėjo Didžioji Sesuo, ir fabriko mašina vietoje barbės pagamina „Goldie the action doll“.

Reklama skatina mergaites dairytis ne tik į barbes ar „Bratz“ lėles. „GoldieBlox“ naujoji lėlė parduodama su specialia čiuožimui skirta virve, kurią mergaitės turi sukonstruoti pačios. Tikslas – paskatinti mergaites spręsti problemas, keblias situacijas.

VIDEO: GoldieBlox vs. the Big Sister machine (feat. Metric, "Help I'm Alive")

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų