Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atidaryta antroji „Wolt Market“ parduotuvė Vilniuje: prekes pristatys į namus maždaug per pusvalandį

Technologijų bendrovė „Wolt“ Vilniuje atidarė antrąją maisto prekių parduotuvę „Wolt Market“, rašoma „Wolt“ pranešime spaudai.
WOLT pristatymas
WOLT pristatymas / „Wolt“ nuotr.
Temos: 1 „Wolt“

Šiuo metu Lietuvoje veikia keturios „Wolt Market“ koncepto parduotuvės: dvi Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Naujoji parduotuvė Vilniuje įsikūrusi Pašilaičių rajone adresu, Laisvės pr. 77. Nuo šiol didesnė vartotojų dalis galės užsisakyti maisto ir kasdienių prekių, kurias „Wolt” kurjeriai-partneriai pristatys į namus maždaug per pusvalandį nuo užsakymo.

Vilniuje gyvenantys klientai galės pateikti užsakymus naudodamiesi „Wolt“ programėle arba per el. svetainę, pasirinkdami pristatymą į namus arba atsiėmimą parduotuvėje. Kaip ir kitose šio koncepto parduotuvėse, klientai iš anksto gali pateikti užsakymus, nustatant pageidaujamą pristatymo laiką 5 minučių tikslumu.

„Džiaugiamės galėdami atidaryti antrąją „Wolt Market“ parduotuvę Vilniuje ir palengvinti kasdienybę naujiems pirkėjams. Vartotojai prekes galės užsisakyti iš: Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės, Buivydiškių, Saltoniškių, Karoliniškių, Žvėryno, Pavilionių, Jeruzalės, Baltupių ir Fabijoniškių rajonų.

Akivaizdu, kad žmonės vertina patogumą ir galimybę sutaupyti laiko, dėl to maisto ir kasdienių produktų pirkimus patiki mums. Siekiame nuolat tobulinti savo asortimentą, kurį šiuo metu sudaro daugiau nei 3000 produktų, kad patenkintume visų vartotojų poreikius“, – teigia „Wolt Market“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Joona Orpana.

Antroji „Wolt Market“ parduotuvė sostinėje išplečia „Wolt“ platformoje siūlomų maisto prekių parduotuvių pasirinkimą ir atveria galimybę didesnei vilniečių daliai naudotis šia paslauga. Naujojo koncepto parduotuvėje Pašilaičiuose pirkėjams yra siūlomas apgalvotai atrinktas maisto produktų ir kasdienių prekių asortimentas, kuriame galima rasti jau pamėgtų vietinių prekinių ženklų bei atrasti tarptautiniu mastu pripažintų produktų.

J.Orpana taip pat pabrėžė klientų atsiliepimų svarbą, akcentuodamas, kad, atsižvelgiant į klientų pasiūlymus, reguliariai bus įtraukiami nauji gaminiai ir pasirinkimai, o mažiau dėmesio susilaukiančių –atsisakoma. „Plečiant prekių asortimentą atsižvelgiame į visų vartotojų nuomonę, todėl labai skatiname būti aktyviais ir prisidėti prie prekių sąrašo formavimo“, – teigia J.Orpana.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?