„Kiekvieną dieną Registrų centro padaliniuose visoje Lietuvoje apsilanko apie 5 tūkst. klientų. Per pastaruosius metus įgyvendinti sprendimai – eilių valdymo sistema, išankstinė vizito rezervacijos sistema, klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai – leido efektyviau valdyti išaugusį klientų srautą ir reaguoti į besikeičiančius gyventojų ir verslo poreikius. Paslaugų perkėlimas į klientams patogią elektroninę erdvę ir jų skaitmenizavimas žengia koja kojon su klientų aptarnavimo kokybės gerinimu fiziniuose padaliniuose. Tikime, kad šiandien pradėti padalinių atnaujinimo darbai leis pagerinti mūsų klientų ir Registrų centro darbuotojų patirtį“, – kalba Registrų centro generalinis direktorius Saulius Urbanavičius.
Ketvirtadienį atnaujinto Registrų centro Marijampolės klientų aptarnavimo padalinio atidarymo renginyje dalyvavęs Marijampolės savivaldybės meras Povilas Isoda akcentavo įmonės teikiamų paslaugų prieinamumą savivaldybės gyventojams ir verslui.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą.
Iš viso per 2022-2023 metus ketinama atnaujinti 10 didžiausių Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių. Be šią savaitę duris atvėrusio atnaujinto Marijampolės padalinio, taip pat ketinama atnaujinti Alytuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje ir Vilniuje esančius klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso tam numatyta 1,7 mln. eurų investicijų.
Dėmesys klientų ir darbuotojų patogumui
Siekdamas būti pažangios valstybės, visuomenės ir verslo partneriu Registrų centras nuolat keičiasi ir atsinaujina. Šis atsinaujinimas apima visas strategines organizacijos kryptis, o klientų aptarnavimo kokybė yra neatsiejama šių pokyčių dalis.
Siekiant pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta klientų aptarnavimo padalinių vizualinė koncepcija, kurios pagrindinis tikslas – geresnė klientų ir darbuotojų patirtis. Pagrindinis dėmesys skiriamas darbuotojų darbo vietų ergnonomikai, klientų patogumui. Koncepcija remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu.
„Registrų centre vadovaujamės požiūriu, kad į bet kurį padalinį atvykęs klientas turi jaustis patogiai, paslaugas gauti prie vieno langelio ir išvykti gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Atnaujinto Marijampolės padalinio atidarymas – dar vienas tvirtas žingsnis klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kelyje“, – kalba Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Atnaujintų Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių įvaizdžio koncepcijoje naudojamos įmonės prekės ženklo detalės pabrėžia atvirumą, skaidrumą ir sinergiją bei pozityvų santykį su valstybe, visuomene ir verslu.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – valstybės registrus ir informacines sistemas – ir tai darydamas vadovaujasi jų valdytojų (skirtingų valstybės institucijų) nustatytomis tvarkomis ir taisyklėmis. Šiuo metu Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų bei nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus.