Pareiškėja skunde nurodė, jog ginčijamas Ryšių reguliavimo tarnybos įsakymas prieštarauja Konkurencijos įstatymo nuostatoms, kadangi privilegijuojama UAB „Mezon“ ir su ja susijusi UAB „Bitė Lietuva“ kitų ūkio subjektų atžvilgiu.
Teismas konstatavo, kad Konkurencijos taryba prižiūri, kaip ūkio subjektai ir viešojo administravimo subjektai laikosi Konkurencijos įstatymo nustatytų reikalavimų. Konkurencijos taryba, atlikdama tyrimą dėl leidimo vykdyti koncentraciją UAB „Bitė Lietuva“ netiesiogiai per UAB „Mezon“ įgyjant UAB „Mezon“ verslo vienvaldę kontrolę, 2020 m. lapkričio 27 d. nutarime išnagrinėjo šį verslo perleidimo sandorį bei konstatavo, kad „Bitės“ bei UAB „Mezon“ radijo dažnių apjungimas neturės neigiamo poveikio konkurencijai. Taigi, Konkurencijos taryba atlikdama minėtą tyrimą ir detaliai vertindama UAB „Mezon“ perleidimo sandorį nenustatė Konkurencijos įstatymo nuostatų pažeidimo.
Pažymėtina, jog pareiškėja šio nutarimo teismine tvarka neginčijo, nors tokią teisę turėjo. Be to, Konkurencijos tarybai buvo žinoma apie ginčijamą įsakymą, tačiau pati taryba, nors ir turi teisę inicijuoti tyrimą dėl skundžiamo įsakymo atitikties Konkurencijos įstatymo nuostatoms, tačiau tokio tyrimo neiniciavo, o tai pagrįstai leidžia daryti išvadą, jog nebuvo nustatytos prielaidos tokiam pažeidimui ar kitokių pagrindų tokiam tyrimui inicijuoti.
Be to, kaip teigiama teismo sprendime, teisės aktai taip pat nenustato reikalavimo, kad Ryšių reguliavimo tarnyba ar dažnių perleidimo atveju dažnių naudotojai (nagrinėjamu atveju ginčo dažnių naudotojas LRTC) privalo organizuoti konkursus ar aukcionus. Atkreiptinas dėmesys, kad nėra ginčo dėl faktinės aplinkybės, jog galimybė įsigyti UAB „Mezon“ verslą buvo pasiūlyta ir pareiškėjos patronuojančiajai bendrovei „Telia Company AB“, tačiau minėta bendrovė iš galutinio pirkimo etapo pasitraukė pati. Taigi, ginčo atveju teisės naudoti dažnius priklausė LRTC ir Ryšių reguliavimo tarnyba nedalyvavo ginčijamų dažnių perleidimo procedūroje kaip dažnių perleidėjas (naudotojas). Šiuo atveju Ryšių reguliavimo tarnyba dažnių perleidimo procese dalyvavo kaip institucija, vertinanti, ar teisė naudotis dažniais perleidžiama pagal Elektroninių ryšių įstatymo nuostatas.
Šis sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.