„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Atpiginama dar daugiau Lietuvos gamintojų produkcijos

Prekybos tinklo „Maxima“ inicijuota lietuviškos produkcijos kainų mažinimo kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ įgauna vis didesnį pagreitį. Dar daugiau Lietuvos gamintojų jungiasi prie iniciatyvos, kuri skatina pirkti lietuvišką produkciją sumažintomis kainomis ir taip padėti greičiau atsigauti nuo koronaviruso pandemijos nukentėjusiai Lietuvos ekonomikai. Jau nuo penktadienio net iki 800 prekių padidės atpigintos Lietuvos gamintojų produkcijos krepšelis.
Išvien dėl  Lietuvos
Išvien dėl Lietuvos / Organizatorių nuotr.

Per beveik mėnesį, kai vyksta „Išvien dėl Lietuvos“ kampanija, sumažinus daugiau nei 500 populiarių lietuviškų produktų reguliarias kainas, jų paklausa šoktelėjo beveik 40 proc., o kai kurių lietuviškų prekių pardavimai išaugo net kelis kartus.

„Pirminiai rezultatai rodo, kad kampanija „Išvien dėl Lietuvos“ pasiteisina. Mūsų pirkėjai noriai palaiko Lietuvos gamintojus ir renkasi lietuvišką produkciją. Auganti jos paklausa padeda greičiau Lietuvos maisto bei kitų pramonės šakų įmonėms atsitiesti ir įveikti koronaviruso pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus, o tuo pačiu sustiprina impulsą Lietuvos ekonomikos augimui“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Per kampaniją „Išvien dėl Lietuvos“ net 2,5 karto išaugo lietuviškos konditerijos gaminių paklausa, dvigubai daugiau parduodama lietuviško sūrio, apie 70 proc. yra padidėjusi Lietuvos gamintojų žuvies produktų (ypač sūdytos žuvies) paklausa, taip pat ženkliai yra šoktelėję lietuviškos šviežios mėsos, pieno produktų ir duonos gaminių, konservuotos produkcijos pardavimai.

Didžiausio šalies prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjų palaikymas ir auganti lietuviškos produkcijos paklausa, paskatino ir kitus Lietuvos gamintojus įsitraukti į „Išvien dėl Lietuvos“ kampaniją. Šią savaitę prisijungė dar 30 įmonių.

„Džiaugiamės, kad ne tik didieji, bet ir mažesni Lietuvos gamintojai jungiasi prie kainų mažinimo iniciatyvos. Kartu sumažinome 15 proc. reguliarias lietuviškos produkcijos kainas ir jau šį penktadienį net iki 800 prekių padidinsime atpigintą populiarių Lietuvos gamintojų produkcijos krepšelį“, – pažymi M. Tilmantas, „Maximos“ Pirkimų departamento direktorius.

Skaičiuojama, kad perkant „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų.

Tarp atpigintų populiarių Lietuvos gamintojų prekių daugiausia yra mėsos gaminių ir pieno produktų, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, įvairių nealkoholinių gėrimų, kosmetikos ir higienos priemonių, pramoninių prekių. Dalį piginamų prekių sąrašo sudaro ir „Maximos“ užsakymu gaminami privatūs prekės ženklai. Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojais. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse yra žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

Prekėms, kurių reguliari kaina sumažinta 15 proc., taikomos ir kitos papildomos nuolaidos bei akcijos.

Kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvaujantys Lietuvos gamintojų atstovai akcentuoja, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugant darbo vietas savo įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja: „Acorus Calamus“, „Agaras“, „Alvo prekyba“, „Arimex“, „AR Maistas“, „Arvi kalakutai“, „Askovita“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Crabro“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daisena“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Dehidra“, „Delikatesas“, „Desė“, „Dora“, „Dzūkija“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Edega“, „Elmera“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „Geld Baltic“, „Geralda“, „Grigeo“, „Groward Group“, „Gudobelė“, „Gusania“, „Iceco žuvis“, „Kaišiadorių paukštynas“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Kauno grūdai“, „Kavinuko prekyba“, „Kavos bankas“, „Kėdainių konservų fabrikas“, „Kietaviškių gausa“, „KIKA LT“, „Klaipėdos duona“, „Klaipėdos mėsinė“, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, „Krekenavos agrofirma“, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, „Lukšių pieninė“, „Malsena“, „Mantinga“, „Mondelez Baltic“, „MV GROUP Production“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rinkuškiai“, „Rokiškio pienas“, „Rusnės žuvis“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, „BIOK“, „Saldpack“, „Sauda“, „Skinija“, „Skonis ir kvapas“, „Straikas“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tavijuta“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, „Vikeda“, „Varėnos pienelis“, „Vilkyškių pieninė“, „Vilniaus paukštynas“, „Vilniaus Pergale“, „Vilniaus konservai“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų