Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atsakingai kuriamo šeimos verslo vadovas: tvarumas – ne pavienės iniciatyvos, o bendra kryptis

Karštis. Šaltis. Meilė. Taip skamba didžiausios įmonės Marijampolės regione – duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintojos „Mantinga“ šūkis. Ir nors didžiuliai karščiai, viesulai ir nebūdingi šalčiai įspėja, kad be meilės ir pagarbos pasauliui susinaikinsime, įmonės generalinis direktorius Mantas Agentas akcentuoja ne tik verslo, bet ir kiekvieno vartotojo atsakomybę rūpintis mus supančia aplinka.
Mantas Agentas
Mantas Agentas / „Mantingos“ nuotr.

„Tvarumas – ne pavienės iniciatyvos, o bendra kryptis. Vartotojams vis labiau rūpi ne tik pati produkcija, bet įmonės vertybės, atsakingas požiūris, – pastebi M.Agentas.

Mes, kaip vartotojai, turim labai realios įtakos tvarumo plėtrai. Pasak „Mantinga“ generalinio direktoriaus, kiekvienas veiksmas yra pasirinkimas: ką perkame, ką vartojame, kiek vartojame, ar surūšiuojame ką suvartojame.

„Mantingos“ nuotr./„Mantingos“ gamykla
„Mantingos“ nuotr./„Mantingos“ gamykla

„Būtent vartotojų nuostata pirmenybę teikti tvariems produktams lems didesnį impulsą verslams „pasitempti“. Pirkėjas yra pagrindinis verslo variklis ir jeigu jis rinksis tik tvarius produktus ar paslaugas, verslui neliks nieko kito, kaip keisti požiūrį ir gaminti ar tiekti paslaugas tvariai. Rūšiuoti turime ir asmeniškai, ir platesniu mastu. Štai mes bendrovėje pernai išrūšiavome 64 proc. visų atliekų, tuo tarpu įmonėje naudojamas kartonas išrūšiuojamas ir perduodamas perdirbti visu 100 proc. Taip pat sparčiai mažiname plastiko sąnaudas, įgaliname atsinaujinančius šaltinius, perdirbame atliekas – panaudotą aliejų, gamybinį broką ir panašiai“, – vardija į 37 pasaulio šalis duoną, užkandžius ir kitus šaldytus gaminius tiekiančios įmonės vadovas.

Tikslas, kurį yra užsibrėžusi įmonė – pasiekti, kad iki 2030 metų visa gaminama įmonės produkcijai būtų pakuojama į visiškai perdirbamas pakuotes.

Vis dėlto, žmonės, o ne technologijos yra didžiausias „Mantinga“ turtas. Pasak M.Agento, kolektyvas buvo ir išliks svarbiausiu įmonės prioritetu, nes ilgoje perspektyvoje tik žmonės, o ne technologijos padeda verslui išlikti ir garantuoja sėkmę.

„Mantingos“ nuotr./„Mantingos“ duona
„Mantingos“ nuotr./„Mantingos“ duona

Kaip šis šeimos verslas prisideda prie aukštos darbo kultūros standartų plėtos ir bendruomeniškumo regione bei kitų tvarumo iniciatyvų, kokios ateities technologijos ir dar žalesnės pakuotės šiuo metu gimsta „Mantingos“ technologų bei dizaino kūrėjų galvose, kur keliauja „Mantinga“ produkcija ir kaip skiriasi skirtinguose kontinentuose gyvenančių žmonių skonis bei įsipareigojimai gamtai – projekte Atsakingai kuriamas šeimos verslas jums pasakosime visą rugsėjo mėnesį.

„Mantinga“ yra didžiausias regiono darbdavys ir mokesčių mokėtojas. Įmonė įkurta 1998-aisiais. Šiuo metu 3 jos gamyklose gaminama per 1000 įvairių gaminių, kurie eksportuojami į 37 pasaulio valstybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?