Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atsinaujinusio „Teo“ planuose – bendri pardavimo salonai su „Omnitel“

Telekomunikacijų bendrovė „Teo“ ketvirtadienį pranešė apie planus plėsti savo pardavimo vietų tinklą. Taip pat žiniasklaidai pristatytas atnaujintas „Teo“ logotipas. Penktadienį „Teo“ pardavimo saloną atidaro Kauno „Akropolyje“. Artimiausiu metu bendrovės paslaugos bus pardavinėjamos ir Vilniaus „Panoramos“ prekybos centre.
Naujojo „Teo LT“ vadovo Kęstučio Šliužo susitikimas su žurnalistas
„Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas / Dariaus Jakubausko nuotr.
Temos: 2 Pelnas „Telia“

„Norėjome paprastesnio logotipo. Dabar jis lengvas, atviras ir paprastas. Jis turėtų pakeisti mūsų seną logotipą. Atsisakėme įrėminimo ir grafinių elementų. Kai kurie žmonės senajame logotipe matė 9 mobiliojo telefono mygtukus. Dabar šių detalių nebeliko“, – teigė „Teo“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.

Nauji salonai

Mes paveldėjome nemažai nekilnojamojo turto, kuris nėra geriausiose vietose. Nusprendėme šią situaciją keisti, – teigė K.Šliužas.

Kartu su nauju logotipu „Teo“ pristatė savo prekybos vietų plėtrą. Šiemet planuojama atnaujinti arba atidaryti 10 salonų. Į tai įmonė numačiusi investuoti 1 mln. eurų.

„Iki šiol aiškiai matėme, kad mūsų klientai turi labai ribotas galimybes ateiti ir gyvai susipažinti su mūsų siūlomomis prekėmis ir paslaugomis. Mes paveldėjome nemažai nekilnojamojo turto, kuris nėra geriausiose vietose. Nusprendėme šią situaciją keisti. Einame į didžiuosius prekybos centrus ir kitas vietas, kuriose žmonių srautas didelis“, – dėstė K.Šliužas.

TAIP PAT SKAITYKITE: TNS LT: vyresnio amžiaus žmonės su medijomis kasdien praleidžia daugiau nei 8 valandas

Jis taip pat užsiminė apie „Teo“ planus savo prekes ir paslaugas pardavinėti telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ salonuose. Abi įmonės priklauso tarptautiniam koncernui „TeliaSonera“.

„Teo“ nuotr./„Teo“ salonas
„Teo“ nuotr./„Teo“ salonas

„Kol kas dar apie viską svarstome. Turime įvertinti, kaip sistema veiks. Jeigu vienoje vietoje pardavinėsime dviejų įmonių paslaugas, vargu ar tai padės klientams pasirinkti. Greičiau tik juos trikdys“, – kalbėjo K.Šliužas.

Lūžis bendrovės veikloje

Praėjusių metų rugsėjo mėnesį iš informacinių technologijų gaunamos bendrovės pajamos verslo sektoriuje aplenkė „Teo“ pajamas iš balso telefonijos.

Kartu su vizualiu atsinaujinimu „Teo“ keičia klientų aptarnavimo salonų koncepciją. Skandinavišku stiliumi įrengtose ir jaukius namus primenančiose erdvėse lankytojai galės išmėginti naujausius įrenginius, o ant sofos priešais televizorių susipažinti su išmaniąja „Teo“ televizija. 

„Teo“ vadovas teigė, kad pernai įvyko lūžis bendrovės veikoje. Paskutinių 4 mėnesių rezultatai teigiami. Itin spartus bendrovės siūlomos „Teo“ televizijos augimas. Taip pat gerėja klientų pasitenkinimo indeksas.

„Mūsų televizijos augimo tempai paaugo iki 25 proc. Praėjusių metų pradžioje buvo 16 proc. augimas. Tai džiuginantys skaičiai, kurie rodo, kad mūsų investicijos gerinant klientų aptarnavimą duoda vaisių“, – minėjo K.Šliužas.

123RF.com iliustr./Laidinis telefono aparatas
123RF.com iliustr./Laidinis telefono aparatas

Jo teigimu, praėjusių metų rugsėjo mėnesį iš informacinių technologijų gaunamos bendrovės pajamos verslo sektoriuje aplenkė „Teo“ pajamas iš balso telefonijos.

Bendrovės vadovas pripažino, kad mokamos televizijos ir interneto rinkos yra prisotintos, todėl tenka itin pasistengti, kad pavyktų papildomus klientus prisivilioti iš konkurentų.

Nors telekomunikacijų ir mokamos televizijos rinka Lietuvoje pernai traukėsi, „Teo“ klientų skaičius augo. Klientų, besinaudojančių šviesolaidiniu „Teo“ internetu, skaičius pernai išaugo 11 proc. ir viršijo 200 tūkstančių. O pasiūlius patogesnį „Išmaniosios „Teo“ televizijos“ meniu, naujų lietuviškų raiškiojo vaizdo televizijos kanalų ir papildomų paslaugų IPTV klientų skaičius didėjo beveik ketvirtadaliu – iki 131 tūkstančio. „Teo“ iš viso turi jau daugiau nei pusę milijono interneto vartotojų ir 186 tūkstančius televizijos paslaugos vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų