Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atsiskaitymai naudojantis e.prekybos įrankiu smulkiam verslui auga kartais

„Luminor“ banko elektroninės komercijos įrankio „E-commerce Gateway“ duomenys rodo, kad vien per pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvos gyventojai elektroninės prekybos parduotuvėse išleido tiek lėšų, kiek per visus 2020 metus kartu sudėjus. Šiemet per mėnesį šiuo įrankiu besinaudojančių prekybininkų e-parduotuvėse vidutiniškai atliekama daugiau nei keturis kartus daugiau prekybos operacijų nei pernai, o vidutinė vieno atsiskaitymo suma sudaro apie 36 eurus.
„Luminor“
„Luminor“ / „Luminor“ nuotr.

„Pirkėjų įpročiai dėl pandemijos smarkiai pasikeitė ir panašu, kad laisvesnės prekybos sąlygos fizinėse parduotuvėse jų nebepakeis. Nuo pat praėjusių metų kovo mėnesio stebime nuosekliai augantį operacijų elektroninės prekybos parduotuvėse skaičių, vadinasi, jos pritraukia vis daugiau vartotojų. Vidutinė vienos operacijos suma šiemet sudaro 36 eurus ir yra apie 6 proc. mažesnė nei pernai, tad manyčiau, jog vartotojai nebėra spontaniški ir savo pirkinius gerai apgalvoja“, - sako banko „Luminor“ lėšų valdymo projektų vadovas Justas Daujotas.

Įmokų surinkimo paslaugą per „E-commerce Gateway“ „Luminor“ bankas pristatė 2020 metų kovo mėnesį. Šiuo metu šia paslauga visose trijose Baltijos šalyse naudojasi daugiau nei 500 prekybininkų, konkrečiai Lietuvoje – apie 150.

„Kalbant apie prekybininkus matome tendenciją, kad mūsų įrankio integracija dažniau naudojasi tos įmonės, kurios iki pandemijos elektroninės prekybos paslaugų neturėjo ir neplėtojo. Taip pat pastebime, kad aktyviausi prekybininkai būna tuomet, kai sugriežtėja karantino sąlygos, pavyzdžiui, praėjusių metų kovo – birželio mėnesį „E-commerce Gateway“ paslaugomis Lietuvoje pradėjo naudotis daugiau nei du kartus daugiau prekybininkų nei liepos – spalio mėnesį“, - sako J.Daujotas.

2020 ir 2021 metų sandūroje atlikta „Luminor“ smulkaus ir vidutinio verslo apklausa parodė, kad pernai į skaitmeninę aplinką savo veiklą perkėlė kas dešimta įmonė Lietuvoje ir Estijoje, bei kas penkta įmonė Latvijoje. Elektroninę prekybą vystyti ateityje planavo 20 proc. Lietuvoje, 22 proc. Latvijoje ir 27 proc. Estijoje apklaustų įmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai