2019 03 01 /12:14

Atsistatydino vienas „Revolut“ vadų

Ketvirtadienį paaiškėjo, kad Peteris O'Higginsas, „Revolut“ finansų direktorius, atsistatydino sausio mėnesį, rašo „The Telegraph“. Jis postą paliko esą dėl abejonių kompanijos inžinierių sukurta atitikties (angl. compliance) užtikrinimo sistema, tačiau bendrovė tą neigia.
Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas
Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas / „Revolut“ nuotr.

Detalės apie jo pasitraukimą paaiškėjo tik dabar, „The Telegraph“ pranešus, kad „Revolut“ valdyba pradėjo vidinį tyrimą praėjusiais metais dėl banko patikrų sistemų. Vidaus informatorius pernai kreipėsi į valdybą, norėdamas pranešti, kad automatinės sistemos, turinčios blokuoti įtartinas finansines operacijas, išjungtos jau kelis mėnesius.

Dokumentuose, kurie pasiekė žurnalistus, užfiksuota, kad galimai nuo liepos iki rugsėjo per banką buvo padaryta tūkstančiai nelegalių pervedimų, kai buvo išjungtos apsauginės sistemos.

P.O'Higginso pasitraukimas yra smūgis „Revolut“, nes kompanijai šis ilgametę patirtį turintis žmogus buvo itin vertingas.

Bankas savo įtartinų finansinių operacijų blokavimo sistemą išjungė po to, kai per klaidą uždrausta apie 8 tūkst. legalių ir patikimų pervedimų. Dėl to vėliau galėjo būti įvykdyti ir neteisėti pinigų pervedimai.

„Revolut“ teisės skyriaus vadovas dar rugsėjį parašė laišką FCA (finansinio elgesio tarnybai) Didžiojoje Britanijoje, norėdamas pranešti apie tris mėnesius trukusį sutrikinimą tikrinant pervedimus, tačiau paaiškėjo, kad laiškas tarnybai taip niekada ir nebuvo išsiųstas.

Nikas Storonskis, „Revolut“ įkūrėjas ir vadovas, reaguodamas pateikė tokį komentarą.

„Augant įmonei ir mūsų klientų skaičiui, turime nuolat atnaujinti savo apsaugos mechanizmus, kad visada būtume žingsniu toliau, nei galimos rizikos. Straipsnyje kalbama apie 2018 m. vasarą įmonėje vykdytus atitikties sistemos tobulinimo darbus, kai greta jau veikiančių patikros ir saugumo sistemų diegėme papildomas. Technologiškai pažangesnė sankcijų stebėsenos sistema tebuvo dalis bendro patobulinimo projekto. Papildomai įdiegta sistema ne iš karto atitiko mūsų tikslus: sistema buvo per griežta, ir dėl griežtų jos reikalavimų, dalis tvarkingų transakcijų buvo įvertintos kaip rizikingos, ko pasekoje, deja, buvo užblokuota daugiau sąskaitų, nei iš tikrųjų reikėjo. Todėl, kol papildomai kalibravome naująją sistemą, keletą mėnesių toliau dirbome su pirmąja (kuri, be abejo, visada atitiko FCA (Didžiosios Britanijos rinkų priežiūros tarnybos) reikalavimus).

Galime patikinti, kad viso šio proceso metu iki galo išpildėme ir vykdėme visus teisinius ir reguliacinius reikalavimus. Detali tuo periodu įvykdytų transakcijų patikra taip pat patvirtino, kad tuo metu jokių sankcionuojamų transakcijų įvykdyta nebuvo.

„Revolut“ jokiame šio proceso etape nepateikė jokio oficialaus kreipimosi į FCA (Didžiosios Britanijos rinkų priežiūros tarnybos) - straipsnyje minėtas laiškas niekada nebuvo išsiųstas“, - raštu komentarą žiniasklaidai pateikė įmonės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų