Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Atvirai su vadovu“: kodėl kai kurie darbuotojai po karantino nenori sugrįžti į biurą?

Karantinas baigėsi – darbuotojai grįžta į biurus. Vieni tai daro noriai, kiti nusprendė vasaros darbus pratęsti nuotoliniu būdu ir su kolegomis gyvai pasimatyti ketina tik rudenį. Aprimus pandemijai ne vienam vadovui tenka iš naujo atsakyti klausimą: ar veiksmai, kuriant organizacinę kultūrą ir stiprinant komandą, pasiteisino?

Į šiuos Linos Mieliauskienės klausimus „Atvirai su vadovu“ pabandė atsakyti laidos viešnia, įmonės „JCDecaux“ generalinė direktorė Žaneta Fomova.

Pasak jos, jei žmonės darbe jaučiasi saugūs, reikalingi, jei jaučia vadovų pasitikėjimą ir pozityvią įmonės kultūrą, jie noriai grįžta į biurus. Kitu atveju įmonės vadovui vertėtų nuoširdžiai užduoti sau klausimą – ką įmonė ir konkrečiai jis pats daro ne taip?

„Vadovas turi tarnauti darbuotojams. Jei jis bus su antpečiais – natūralu, kad darbuotojai grįžti pas tokį vadovą nenorės. Todėl vadovas turėtų pasižiūrėti į save: ar jis tikrai atlieka savo misiją? Ir atsakyti sau sąžiningai, ar jis toks, kuriuo darbuotojai pasitiki“, – kalbėjo Ž.Fomova.

„JCDecaux“ vadovė sako, kad karantino laikotarpis įmonei, kaip ir daugeliui kitų, buvo tikras išbandymas. Ypač – pirmomis savaitėmis, kai teko ne tik iš naujo perdėlioti darbų planus, bet ir atlaikyti susikaupusią psichologinę įtampą.

„Dirbame paslaugų srityje – pardavimai, marketingas. Pusė mūsų žmonių visada gyvai bendrauja su klientais, todėl nuotolinį darbą įsivaizdavome sunkiai – parduoti lauko reklamos paslaugas? Kaip? Kas norės pirkti lauko reklamą, kai gatvėse nėra žmonių? Reikėjo prisitaikyti prie pokyčių, per dvi savaites turėjome perprogramuoti visą įmonės biudžetą“, – pasakojo Ž.Fomova.

Organizuojant įmonės darbą karantino metu, ji tikina, kad svarbiausias visų vadovų prioritetas turėtų būti aiški komunikacija su darbuotojais. Todėl „JCDecaux“ jau nuo pat pirmųjų savaičių įtraukė visus į videopokalbius, virtualius susitikimus, dalinosi mintimis ir nuolat atnaujino informaciją apie įmonės veiklą neeiliniu laikotarpiu.

„Supratome, kad situacijos nepakeisime, todėl susikoncentravome į konkrečius tikslus: kiek kokių darbų turi būti padaryta“, – sakė ji.

Pasak Ž.Fomovos, jau gegužės viduryje dirbti į biurą grįžo apie trečdalis darbuotojų, po poros savaičių jų buvo jau pusė, o nuo birželio visi darbuotojai dirba kaip iki karantino. „Kai kuriems kilo klausimas, ar saugu grįžti. Tačiau viską paruošėme: laikėmės atstumų, atsirado pertvarėlės, kaukės, dezinfekcinis skystis. Visų labai pasiilgome, todėl susirinkę norėjome atšvęsti – turėjome bendrus pietus, kur visi smagiai pasisedėjome, pasipasakojome“, – kalbėjo pašnekovė.

Visą „Atvirai su vadovu“ pokalbį žiūrėkite čia:

VIDEO: Darbas iš namų – nauja simuliavimo forma?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai