Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audimo“ bendrovės vadovas Rimvydas Povilaitis: „Drąsiai žengiame į Ukrainą“

Vienos didžiausių Rytų Europoje sporto ir laisvalaikio drabužių gamintojos, Kaune veikiančios bendrovės „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis teigė, kad nepaisant didėjančios įtampos Ukrainoje, nežada keisti planų ir Kijeve atidarys firminę "Audimo" parduotuvę. Tekstilininkus už naujų rinkų paieškas ir pažangių technologijų diegimą gyrė ir Kaune penktadienį apsilankęs premjeras Algirdas Butkevičius.
Vizitas „Audime“
Rimvydas Povilaitis (centre) susitikime su A.Butkevičiumi / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

R.Povilaitis įsitikinęs, kad norint didinti įmonės prekiniu ženklu pažymėtų produktų pardavimus būtina eiti į kaimynų rinkas.

Rizikuoti verta

„Į kaimynų rinkas turime žengti, kad ir kokios jos rizikingos būtų. Norint įtvirtinti savo prekinį ženklą ir vystyti mažmeninį pardavimo tinklą pirmiausiai reikia žiūrėti į kaimynus. Dėl to rugsėjį atidarysime firminę frančizės pagrindu veikiančią „Audimo“ parduotuvę Kijeve. Vasarį dar viena parduotuvė pradės veikti Baltarusijoje“, – pasakojo R.Povilaitis.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Vizitas „Audime“
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Vizitas „Audime“

Viena „Audimo" parduotuvė jau veikia ir Latvijoje.

Lietuvoje „Audimas“ turi 14 savo ir 10 frančizės pagrindu veikiančias parduotuves.

Dėl embargo sulėtės augimas

„Audimo“ ženklu pažymėtų produktų pernai įmonė pardavė už 35 mln. litų, šiemet planuoja pasiekti 40 mln. litų apyvartą. Be to, įmonė vykdo kitų kompanijų užsakymus bei tiekia joms savo produkciją į Šveicariją, Italiją, Vokietiją, Prancūziją, Didžiąją Britaniją, Švediją, JAV.

Iš viso pernai bendrovės apyvarta sudarė 90 mln. litų, šiemet planuojama – 110 mln. litų.

Bendrovėje dirba 455 darbuotojai, dar 100 specialistų darbuojasi „Audimo“ įkurtoje gamykloje Baltarusijoje.

Iš viso pernai bendrovės apyvarta sudarė 90 mln. litų, šiemet planuojama – 110 mln. litų.

R.Povilaitis mano, kad dėl Rusijos embargo sulėtės Europos šalių ekonomika ir tai atsilieps tekstilininkams. „Lėtėjant visai ekonomikai krinta ir vartojimas, todėl Europos įmonės, kurioms tiekiame savo gaminius, parduos mažiau produkcijos. Tai turėtų pasijausti po pusmečio“, – mano R.Povilaitis.

Jis prognozuoja, kad tekstilės gamyba susitrauks 2-3 proc. „Tai nėra dramatiški skaičiai, išgyvensime“, – vylėsi R.Povilaitis.

Sulaukė premjero pagyrų

Tekstilininkus už naujų rinkų paieškas ir pažangių technologijų diegimą gyrė ir premjeras Algirdas Butkevičius. Jis penktadienį apsilankė bendrovėse „Liteksas“, „Kauno Baltija“, „Klasikinė tekstilė“, „Omniteksas“, „Audimas“, „Garlita“, susitiko su Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių vadovais.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Vizitas „Audime“
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Vizitas „Audime“

„Vizitas nuteikia pozityviai. Tekstilininkų gaminių eksportas sudaro nuo 90 iki 99 proc. visos produkcijos. Čia daromos didelės investicijos į technologijas, žmogiškus išteklius. Visi turi planus, perspektyvą plėstis, eiti į naujas rinkas, dirba su daugeliu išsivysčiusių šalių“, – dalijosi įspūdžiais A.Butkevičius.

Jis mano, kad tai viena sėkmingiausių Lietuvos ūkio sektorių, nes jau seniai nusprendė, kad reikia orientuotis į išsivysčiusias šalis, kurios turi gerą perkamąją galią. „Esame maža šalis ir konkuruoti galime žmogiškais resursais, technologijomis ir kokybe“, – mano A.Butkevičius.

Paklaustas, ko labiausiai tikisi iš Vyriausybės aplankytų įmonių vadovai, A.Butkevičius atsakė: „Įmonės pirmiausiai norėtų mažesnių mokesčių, bet apie tai, suprantama, dar negalime kalbėti, vykdome kasdienį monitoringą, stebime įplaukas į biudžetą. O šiaip svarbiausia, kad būtų bendravimas, problemų išsakymas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos