„Analizavome rinką, tendencijas, dalyvavome parodose, daug laiko skyrėme dokumentų rengimui bei gamybos technologijos pritaikymui, kad atitiktumėm specifinius JAV Maisto ir vaistų administracijos (FDA) reikalavimus“, – pranešime sakė L.Miškinis.
„JAV ekologiškų produktų rinka yra pati didžiausia pasaulyje ir, žinoma, pati konkurencingiausia. Į šią šalį yra nukrypusios visų pasaulio maisto produktų gamintojų akys. Tad patekę į JAV rinką konkuruojame su viso pasaulio gamintojais, o tai reiškia, kad einame teisingu keliu“, – pridūrė jis.
JAV ekologiškų maisto produktų rinka šiuo metu siekia apie 44 mlrd. eurų ir sudaro beveik pusę visos pasaulinės ekologiškų produktų rinkos.
Bendrovės galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per šių metų šešis mėnesius išaugo 84 procentais. Įmonės teigimu, tai lėmė išsiplėtusi eksporto geografija.
„Auga group“ eksportuoja apie 80 proc. visos pagamintos produkcijos į daugiau kaip 30 rinkų visame pasaulyje.
Šiemet įmonė savo gaminius pradėjo tiekti ir Švedijos maisto prekių platintojoms „Di Luca & Di Luca“ ir „Midsona“, taip pat pradėjo eksportuoti produkciją į Jungtinius Arabų Emyratus.
„Auga group“ pirmąjį šių metų pusmetį pajamas padidino 15,3 proc. iki 28,841 mln. eurų, grynasis pelnas smuko 29,7 proc. iki 341 tūkst. eurų.
Birželio pabaigoje 55,04 proc. „Auga group“ akcijų valdė „Baltic Champs Group“, 8,71 proc. – Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB), 8,39 proc. – bendrovė „ME Investicija“, 7 proc. – Žilvinas Marcinkevičius.
„Auga group“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.