Auga „Utenos trikotažo“ pardavimai

„Utenos trikotažas“ pardavimai trečiąjį 2014 metų ketvirtį sudarė 17,5 mln. litų (5,1 mln. eurų) ir buvo 14,7 proc. didesni lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.
 Kolekcijos pristatymo akimirka
Kolekcijos pristatymo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Konsoliduoti ,,Utenos trikotažo“ grupės pardavimai trečiąjį 2014 metų  ketvirtį sudarė 20,4 mln. litų (5,9 mln. eurų) ir buvo 12,2 proc. didesni lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

„Utenos trikotažo“ pardavimai per 2014 metų 9 mėnesius sudarė 41,2 mln. litų (11,9 mln. eurų) ir buvo 5,3 proc. mažesni lyginant su tuo pačiu 2013 metų  laikotarpiu.  

Konsoliduoti ,,Utenos trikotažo“ grupės pardavimai per 2014 metų  9 mėnesius sudarė 51,1 mln. litų (14,8 mln. eurų) ir buvo 1,8 proc. mažesni lyginant su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

 „Investicijos į naujų, inovatyvių medžiagų kūrimą bei gamybą – strategija, kurią bendrovė sistemingai įgyvendina pastaraisiais metais – leido rasti naujas rinkas bei partnerius ir padidino „Utenos trikotažo“ pardavimus.

Produkcija iš vilnos, taip pat pradėta medžiagos iš vilnos ir šilko gamyba, aukštesnio mikrono merino vilnos gaminiai yra naujas, augantis „Utenos trikotažo“ rinkos segmentas, leidžiantis didinti pardavimus, o kartu užtikrinti aukštesnį veiklos pelningumą.

Pasiteisino ir sprendimas įmonės gaminiais prekiauti internetu – pardavimai elektroninėse parduotuvėse auga  ir Lietuvos, ir Europos rinkoms“, - sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Gintautas Bareika.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų