„Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų susirinkime priimtas sprendimas jį atšaukti ir skelbti iš naujo. Artimiausiu metu bus peržiūrėti ir patvirtinti nauji kvalifikaciniai reikalavimai būsimam įstaigos vadovui, tikimės kandidatų aktyvumo“, – sako susisiekimo ministerijos kancleris Ramūnas Dilba.
Pirmą kartą skelbto konkurso dalyviai turėjo turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) socialinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą, turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo darbo patirtį, mokėti bent vieną iš šių užsienio kalbų (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.
„Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ be nuolatinio vadovo liko šių metų sausį, iš pareigų pasitraukus direktoriui Mindaugui Jucevičiui. Šiuo metu įstaigai laikinai vadovauja Infrastruktūros skyriaus vedėjas Linas Čerauskas.
Vienas svarbiausių „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo tikslų – įvertinti esamą siaurojo geležinkelio ir infrastruktūros objektų būklę, nubrėžti tolesnes veiklos bei plėtros gaires.
Dar sausio mėnesį vykusiame susitikime su Seimo nariais ir „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ dalininkais – Anykščių rajono, Panevėžio miesto ir rajono savivaldybių bei Susisiekimo ministerijos atstovais – sutarta, kad šis unikalus šalies geležinkelis turi būti išsaugotas ir tapti patraukliu turistams objektu, laipsniškai mažinant jo finansinę priklausomybę nuo valstybės dotacijų.
XIX–XX amžių sandūroje nutiestas siaurasis geležinkelis kartu su stotimis ir kelių statiniais yra vertingas istorijos ir kultūros paveldo objektas. 1996 m. Aukštaitijos siaurojo geležinkelio kompleksas įrašytas į Nekilnojamųjų kultūros vertybių registro statinių kompleksų ir ansamblių sąrašą.