Australija gali neleisti Kinijos „Mengniu“ įsigyti pieno bendrovę „Lion Dairy“

Kinijai pradėjus antidempingo tyrimą dėl australietiško vyno, Australijos institucijos gali neleisti Kinijos „China Mengniu Dairy“ įsigyti „Lion Dairy & Drinks“, antrą pagal dydį Australijos pieno bendrovę, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.
Pienas
Pienas / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Australija Kinija

Leidinio šaltinių duomenimis, Australijos iždo sekretorius Joshas Frydenbergas Kinijos bendrovei pranešė prieštaraujantis 600 mln. Australijos dolerių (430 mln. JAV dolerių) vertės sandoriui.

„Lion Dairy“, kuri priklauso Japonijos „Kirin Holdings“, kasmet pagamina daugiau kaip 1 mlrd. litrų pieno. Bendrovė gamina tokių prekių ženklų, kaip „Pura Milk“, „Dairy Farmers“ ir „Yoplait“ produktus.

„Mengniu“ ir „Kirin“ susitarimą dėl sandorio pasiekė 2019 metų lapkritį.

Šių metų vasarį sandoriui pritarė Australijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos komisija (ACCC).

Be to, Australijos užsienio investicijų priežiūros taryba (FIRB) rekomendavo pritarti sandoriui, rašo verslo laikraštis „The Australia Financial Review“.

„Mengniu“ ir „Kirin“ atsisakė komentuoti žiniasklaidos pranešimus.

Pasak susijungimo ir įsigijimo sandorių rinkos ekspertų, sprendimas blokuoti „Lion Dairy“ pardavimą rodo, jog, padidėjus įtampai Australijos ir Kinijos diplomatiniuose ir prekybos santykiuose, Australijoje keičiasi požiūris į Kinijos pirkėjus, rašo „The Financial Times“.

Kanberos ir Pekino santykiai pašlijo po to, kai Australijos valdžia paragino atlikti nepriklausomą koronaviruso protrūkio priežasčių tyrimą, rašo leidinys.

Kinija savo ruožtu nustatė papildomus importo muitus Australijos miežiams, apribojo jautienos importą iš šios šalies, o šią savaitę paskelbė pradedanti antidempingo tyrimą dėl australietiško vyno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų